גנץ בביה"ח מאיר: "בימים הקרובים נבחן את מדיניות הבידוד לילדים"

    איתי גדסי No Comments on גנץ בביה"ח מאיר: "בימים הקרובים נבחן את מדיניות הבידוד לילדים"

    שר הביטחון גנץ בסיור במחלקת הקורונה במרכז הרפואי מאיר: "נבחן בימים הקרובים את מדיניות הבידוד לילדים שאינם חולים – כולנו רוצים וצריכים לראות אותם בגנים ובבתי הספר"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: ניקול לסקבי / משרד הביטחון

    שר הביטחון, בני גנץ, סייר הבוקר (רביעי) בחמ"ל מחלקת הקורונה במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, קיים ישיבה עם הנהלת בית החולים ונפגש עם צוות חיילי הסיוע הרפואי של פיקוד העורף (יחצ"ב) המוצבים בבית החולים.

    את שר הביטחון ליוו מנהל המרכז הרפואי ד"ר ירון מושקט וחברי ההנהלה, מנהלי מחלקות הקורונה ד"ר יונה קיטאי-כהן וד"ר רחלי חפץ, מנהל מח' טיפול נמרץ כללי ד"ר ניסים יפרח, מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד"ר יוסף רודריג, מר"פ העורף בפקע"ר אל"מ תומר קולר, רע"ן בתי חולים בפקע"ר סא"ל דיאנה ויניצקי ומג"ד פלוגות הרפואה הניידות של פקע"ר סא"ל (במיל') הדר אייזנר.

    שר הביטחון גנץ אמר בסיום הביקור: "אני מסיים ביקור בבית החולים מאיר עם ד"ר ירון מושקט, הרופאים והצוותים המסורים, יחד איתם חיילי צה"ל שמסייעים ופרוסים גם כאן.

    "ככל שהגל עולה – מערכת הביטחון מעלה את מאמצי הסיוע. אנחנו נערכים להפעלה של מערך סיוע למאושפזי הבית, אנחנו מרחיבים את מספר החובשים שמסייעים במאמץ החיסונים ובקרוב פיקוד העורף יסייע גם בחלוקת ערכות בדיקה מהירה ברחבי הארץ.

    "אנחנו מתמקדים באוכלוסייה המבוגרת שנמצאת בסיכון – אבל גם לא שוכחים את הצעירים והילדים. אנחנו מחזקים את מערכת הבריאות, ומסתכלים גם על הכלכלה וגם על החינוך. לכן קיצרנו את משך הבידוד, לכן שר האוצר מוביל מתווה סיוע לענפים השונים, ולכן אני מניח שנבחן בימים הקרובים את מדיניות הבידוד לילדים שאינם חולים – וכולנו רוצים וצריכים לראות אותם בגנים ובבתי הספר.

    "אני רוצה להגיד תודה רבה לצוותים הנהדרים שעושים עבודה חשובה ביותר ומסייעים לאנשים כשהם צריכים את זה".

    מנהל מרכז רפואי מאיר, ד"ר ירון מושקט: "אני רוצה להודות לשר הביטחון על הביקור שלו אצלנו בבית החולים, אנחנו נמצאים כבר שנתיים במערכה, אצלנו זו גם מערכה, לא צבאית אלא על הבריאות של העם שלנו, הבריאות של המטופלים שלנו. המערכה הזו מציבה אותנו בכל גל וגל בפני אתגרים חדשים. הגל האחרון הוא מעבר לעומס התחלואה שאנחנו רואים ושברנו שיאים, אנחנו גם רואים לא מעט פגיעה באנשי צוות שיוצאים לבידוד, בין אם הם חולים או מבודדים. אני רוצה להגיד תודה רבה על העזרה, לאורך כל השנתיים האלה יחידות של הצבא נמצאות בבית החולים ומסייעות לנו גם במקום הצוותים וגם בעזרה לצוותים בכל מה שניתן, תודה רבה".



    0 תגובות