מכבי השתתפה בערב מיוחד שנערך לנשים מקהילת חב"ד ברמת שלמה

    עפר גדנקן No Comments on מכבי השתתפה בערב מיוחד שנערך לנשים מקהילת חב"ד ברמת שלמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב מיוחד נערך לנשות קהילת חב"ד ברמת שלמה בירושלים על ידי ארגון 'שפרה ופועה' הפועל בשכונה. הארגון מסייע לנשים בשלבי טרום ולאחר לידה לעבור את התקופה בקלות, תוך מתן מענה לכל אתגר והכנת ארוחות חמות ועשירות ליולדות ולמשפחותיהן.

    באירוע המיוחד נשא דברים מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי שירותי בריאות הרב משה שלזינגר שהרחיב בנושא הקשר בין קהילת חב"ד למכבי שהייתה הראשונה ששינתה את השם מקופת חולים לשירותי בריאות כהנחיית הרב מליובאוויטש זי"ע. על הקשר בין רבני הקהילה למנהלי מכבי בשאלות מהותיות, ובכך מכבי עושה את ההתאמה המרבית לקהילה באמצעות השדרה הניהולית החרדית.

    כמו כן, במהלך האירוע נשאה דברים גם ד"ר אסתר שומר, תושבת השכונה וחברת הקהילה שבימים אלה גם נכנסה כרופאת משפחה במרכז הרפואי של מכבי בשכונה. ד"ר שומר הינה בעלת ניסיון רב שנים בתחום רפואת משפחה, והצטרפותה למכבי מהווה בשורה משמעותית לתושבים חברי מכבי.

    האירוע התקיים בשיתוף עם מכבי שירותי בריאות, שכארגון בריאות מוביל רואה חשיבות מיוחדת באירועי קידום בריאות בקרב הקהילה. ההלימה התרבותית והעמקת הקשר עם הקהילה עומדים במרכז תפיסת השירות של מכבי כחלק מהתאמתה של הקופה לצרכים המקומיים, כולל בשאלות הלכתיות חשובות העולות על שולחנם של גדולי הרבנים ומורי ההוראה.

    בשכונת רמת שלמה קיימת מרפאת בוטיק של מכבי שירותי בריאות עם מיטב הרופאים המומחים, כאשר מנהלת המרכז הרפואי הגב' ד. מילר שתחי', מנהל המרחב ואף עובדים במרכז עצמו – חרדיים שיודעים ומבינים לליבן של הקהילות במקום, ובתוכן קהילת חב"ד.

    ר' זאב רייכמן, מנהל מרחב מבואות ירושלים: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח עם ארגון 'שפרה ופועה' הפועל למען נשים מהקהילה. מכבי כארגון בריאות מוביל רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה מעין אלה, המהווים נדבך חשוב בפעילות של מכבי ותפיסת השירות שלה. אנו נמשיך לחזק את הקשר עם הקהילות בשכונה ולהעמיק את הפעילות למען חברי וחברות מכבי".



    0 תגובות