שיא בעומס לא רק בבי"ח: ב'יד שרה' מתריעים: "כל 6,830 המיטות מושאלות"

    צבי טסלר No Comments on שיא בעומס לא רק בבי"ח: ב'יד שרה' מתריעים: "כל 6,830 המיטות מושאלות"

    על רקע שיא האשפוזים בבתי החולים בישראל, במספרים שטרם נראו כמותם, בארגון 'יד שרה' מתריעים כי כל אלפי המיטות בית החולים של הארגון מושאלים לאשפוזי בית, הדבר עלול ליצור עומס רב נוסף על בתי החולים. מנכ"ל יד שרה: "מתכוונים להביא בימים הקרובים מחו"ל, בטיסות, מאות מיטות נוספות"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע שיא בעומסים על בתי החולים בישראל מתחילת המגיפה, בעמותת "יד שרה" מדווחים כי בעקבות גל הנדבקים בקורונה, לא נותרו במחסנים ובסניפים של העמותה, מיטות בית חולים. בארגון מזהירים כי מצב זה ימנע 'אשפוזי בית' נוספים וצפוי להגדיל את העומס על בתי החולים בכל הארץ.

    בחודש האחרון נרשם זינוק של 30% במספר ההשאלות של מיטות בית חולים. נכון להיום (שלישי), מושאלות לציבור כל 6,830 מיטות בית חולים שברשות הארגון, דבר שלא קרה אף פעם מאז נוסד הארגון לפני 45 שנים.

    לשם השוואה – בכל מחלקות האשפוז הפנימי במרכזים הרפואיים והגריאטרים בישראל יש רק כ-16 אלף מיטות.

    מנכ"ל יד שרה, משה כהן אמר: "לצערנו אנו נאלצים להתמודד עם מאות אנשים שנמצאים ברשימת המתנה לקבלת מיטת בית חולים. החשיבות לאפשר אשפוז ביתי גדולה ומשמעותית נוכח נתוני התחלואה והתמותה הגבוהים בבתי החולים. אנחנו מתכוונים להביא בימים הקרובים מחו"ל, בטיסות, מאות מיטות נוספות, לטובת אזרחי ישראל".



    0 תגובות