נשיא ארה"ב שוב מאיים בסנקציות חריפות; האוקראינים מתאמנים בטילי נ"ט

    שלמה ריזל No Comments on נשיא ארה"ב שוב מאיים בסנקציות חריפות; האוקראינים מתאמנים בטילי נ"ט

    בועידה וירטואלית שנערכה בין מנהיגי ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה, פולין והאיחוד האירופי, הבהיר נשיא ארה"ב כי יוטלו סנקציות קשות נגד רוסיה, אם תעז לפלוש לאוקראינה. האוקראינים זועמים על ההתנהגות הגרמנית כלפיהם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות הגבוהה בין רוסיה לאוקראינה בצל איום הפלישה המרחף כל העת בין המדיניות, רוסיה הציבה כבר עתה מעל 100 אלף חיילים על גבול אוקראינה, בנוסף רוסיה הציבה מספר מערכות הגנה אוויריות בבלארוס שבראשם מערכות הגנה הכי מתקדמות מדגם S400.

    בועידה שנערכה בזום בהשתתפות מנהיגי ארה"ב, גרמניה, צרפת, איטליה פולין ונאט"ו. ביידן שב ואיים רק בסנקציות כנגד רוסיה אם תעיז לפלוש לאוקראינה וטען כי יש תמימות דעים בקרב המנהיגים. נזכיר כי נשיא גרמניה סירב לקבל שיחה מביידן שהייתה צפויה לעסוק בעניין הרוסי, גרמניה אינה ששה לעזור לאוקראינה במערכה. באוקראינה מאשימים את גרמניה בבגידה.

    בניסיון לשלוח מסר מאיים לרוסיה, היום במרכז ההדרכה ה-184 של האקדמיה הלאומית לכוחות היבשה האוקראיני, החלו מדריכים להדריך חיילים בשימוש במערכות טילי הנ"ט החדשות שסיפקה בריטניה השבוע לאוקראינה. הטילים מאיימים על תנועות השיריון הכבד של הצבא הרוסי.



    0 תגובות