ברקע הפרסומים: המפכ"ל יקצר את ביקורו באמירויות וישוב ארצה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ברקע הפרסומים: המפכ"ל יקצר את ביקורו באמירויות וישוב ארצה

    לאור הפרסומים האחרונים ובכדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחויות יקצר המפכ"ל את ביקורו. לצד קיצור הביקור המפכ"ל פנה הבוקר לכל שוטרי משטרת ישראל באיגרת מיוחדת לאור המצב

    המפכ"ל שבתאי עם מזכיר משרד הפנים האמירתי ונשיא האינטרפול שהוא גם המפקח הכללי של משרד הפנים באיחוד האמירויות צילום: דוברות המשטרה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי יקצר את ביקורו הרשמי באיחוד האמירויות וישוב עוד הערב (שלישי) ארצה בהתאם ללוח הטיסות והוראות הקורונה באיחוד האמירויות.

    לצד קיצור הביקור המפכ"ל פנה הבוקר לכל שוטרי משטרת ישראל באיגרת מיוחדת לאור המצב.

    מיום ראשון שוהה המפכ"ל בביקור רשמי והיסטורי של מפכ"ל ישראלי באיחוד האמירויות במטרה למסד את שיתופי הפעולה בין המדינות והמשטרות. לאור הפרסומים האחרונים ובכדי לעמוד מקרוב אחר ההתפתחויות יקצר המפכ"ל את ביקורו.

    אתמול, עם פרסום הטענות הנוגעות לשימוש ביכולות טכנולוגיות בניגוד לחוק, ביקש המפכ"ל להקים ועדת בדיקה חיצונית ובלתי תלויה בראשות שופט, שתבחן את הדברים והודיע כי למשטרת ישראל אין מה להסתיר בפני הציבור.

    במקביל, ובתיאום עם הצוות הבודק ממשרד המשפטים, הנחה המפכ"ל את ראש אגף החקירות והמודיעין לבחון את כל המקרים שפורסמו ביממה האחרונה. מהבדיקה לא עלתה, עד כה, כל חריגה מהוראות הדין. בדיקות נוספות תערכנה בתיאום עם צוות הבדיקה או ועדה, ככל שתוקם אחת כזו, בהמשך.



    0 תגובות