בנט מודיע בעקבות הסערה: אשלם מכיסי על הוצאות המזון ברעננה

    אבי רבינא 1 Comment on בנט מודיע בעקבות הסערה: אשלם מכיסי על הוצאות המזון ברעננה

    ראש הממשלה הודיע כי המדינה תפסיק לממן את הוצאות המזון בביתו הפרטי: "למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור; אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט מודיע הבוקר (רביעי) בעקבות התחקיר בערוץ 13 על ההוצאות שממנת המדינה בביתו הפרטי, כי החל מעתה הוא ישלם על הוצאות המזון מכיסו הפרטי: "תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך – זו זכות", כתב הבוקר ראש הממשלה. "למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור. לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות".

    בליכוד הגיבו: "בנט זורה חול בעיני הציבור – הוא חייב להחזיר לאזרחי ישראל את 50 מיליון השקלים שבזבז על חשבונם בניגוד לחוק על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה".

    כזכור, במוצאי שבת האחרונה פרסמה העיתונאית אילה חסון בערוץ 13 תחקיר, בו חשפה את ההוצאות הגבוהות בביתו הפרטי של בנט ברעננה, אותן משלמת המדינה.

    בלשכת ראש הממשלה הגיבו אז לביקורת הציבורית הרבה ולסערה בעקבות התחקיר, פרסמו את פירוט ההוצאות המלא וטענו כי הן פחותות מאלה שהיו בתקופת ראש הממשלה נתניהו.

    בשיחה עם  אבי מימרן במהדורה המרכזית, אמרה העיתונאית אילה חסון: "אנחנו מדברים על הוצאות של 11,500 אלף שקלים בחודש על מסעדות ברעננה, 15 אלף על סופרים ומעדניות. זה מאושר רק בגלל שזה מעון רשמי כביכול אבל זה לא באמת מעון רשמי כי אין שם אירוח של גורמים רשמיים. הכל עבור משפחת בנט".

    "למעשה משפחת ראש הממשלה מאשרת את הפרטים, רק עם הרבה מניפולציות. וזה אחרי שאמרו שהתחקיר שלי הוא פייק", הוסיפה.

    לדבריה "התשובה של לשכת בנט משווה את הוצאות בלפור וקיסריה בתקופת נתניהו יחד לבית ברעננה. אי אפשר להשוות שתי בתים לבית אחד. כשיצרפו את בלפור של היום גם לחשבון של הבית רעננה ואולי מקומות נוספים שבהם מארחים מנהיגים נוכל באמת להשוות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יופי יופי..תתחיל להוציא ת'חבילות נשמה