אליהו ארנד: "הטרגדיה לנגד עיני כולם ולכן אולי מחמירים קצת יותר"

    אייל ראובן 3 Comment on אליהו ארנד: "הטרגדיה לנגד עיני כולם ולכן אולי מחמירים קצת יותר"

    אליהו ארנד יועץ לפרויקטור מירון ב'קול חי': "בכל שעה יש הערכת מצב, בכל פעם שיש לחץ בהר, הוויסות מופעל. אנשים היו תקועים בהר ולא יצאו בזמן, ולקח זמן להוציא אותם. נכון לעכשיו עלו להר סך הכל 60,000 איש"

    צילום: David Cohen/Flash90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו של פרויקטור מירון, אליהו ארנד שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במשדר הבוקר (חמישי): "עד כה הגיעו למעלה מ-60 אלף איש, במהלך היום יוכלו להגיע עוד עשרות אלפים. כל שעה עושים הערכת מצב, יש אנשים שהיו תקועים הרבה זמן. ברגע שהמשטרה רואה שיש פיק בהר היא לא משחררת את חניוני הוויסות. נכון לעכשיו הגיעו יותר מ-60 אלף איש. במהלך היום יוכלו עוד עשרות אלפים להגיע".

    עוד אמר ארנד: "בכל חניון יש מפקד, כשאנשים באים מסבירים ואומרים להם ההר כעת סגור בהוראת מפקד המחוז". הוא התייחס לטענה כי אנשים לא ידעו למשל שאסור להכניס עגלות לציון: "אני לא ראיתי הרבה תקלות כאלה, אולי כמה בודדות".

    "אני מזכיר שנהרגו בשנה שעברה 45 בני אדם, עדיין יש פצועים קשה שמאושפזים בבתי החולים מהאסון, אנשים שאיבדו גפיים, הטרגדיה לנגד עיני כולם ולכן אולי מחמירים קצת יותר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יש מאות אלפי איש בישראל שההילולא במירון בשבילם משאת נפש, וחשובה להם כמו שהאירוויזיון חשוב לאחרים. הניסיון לחנך מחדש את הציבור הזה, למחוק כל זכר לאופי ההילולא כמו שהיה נהוג בקהילות ישראל החסידיות והספרדיות. בתירוצי בטיחות. במקום להתאים את ההר לאירוע, התאימו את ההילולה להר…. הינה עוד תוצאה של בנט-כהנא-לפיד (והמשתפי"ם שלהם) שרוצים לדחוק את כל מי שלא חושב כמוהם לפינה,