טלטלה נוספת בלשכת רה"מ בנט: ראש הסגל מתפטר

    אבי רבינא No Comments on טלטלה נוספת בלשכת רה"מ בנט: ראש הסגל מתפטר

    גן צבי מלווה את בנט מאז כניסתו לפוליטיקה ושימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריהן

    גן צבי (מימין) עם מנכ"ל משרד רה"מ יאיר פינס צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, טל גן צבי, ביקש היום (שני) מראש הממשלה לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. גן צבי מלווה את רה"מ בנט בעשור האחרון מאז כניסתו לפוליטיקה.

    הוא שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות ובמשאים ומתנים הקואליציוניים שלאחריהן.

    גן צבי (41), בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משמש כראש הסגל בשנה האחרונה, מאז הקמת הממשלה בחודש יוני אשתקד. הוא יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים באופן סדור ולאחר שישלים את המשימות עליהן הוא אמון.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לגן צבי על שנים ארוכות של עבודה משותפת ומסר: "מרגע כניסתי לפוליטיקה, טל היה לאחד מעמודי התווך בעשייתי הציבורית, בכל התחנות השונות. אני רוצה להודות לו על שנים ארוכות, במהלכן ליווה אותי מקרוב במקצועיות, במסירות ובנאמנות יוצאות דופן, בעליות ובירידות, בעבודה קשה מסביב לשעון.

    "קיבלתי בצער אך בהבנה את החלטתו לסיים את תפקידו כראש הסגל בלשכת ראש הממשלה לאחר שנה אינטנסיבית ורוויית עשייה, ובתום עשור של עבודה משותפת. חוכמתו, יכולותיו הניהוליות ופירות עשייתו היוו עבורי נכס יקר, ואני סמוך ובטוח כי בכל אשר יפנה בהמשך הוא ינחל הצלחה ושגשוג".

    ראש הסגל, טל גן צבי: "הייתה לי הזכות לעבוד בעשור האחרון עם משרת ציבור אמיתי שטובת ישראל הייתה ונשארה תמיד בראש מעייניו. אני מודה לראש הממשלה על ההזדמנויות, האתגרים והעשייה בה לקחתי חלק במהלך שנות כהונתו למען אזרחי ישראל בשורה ארוכה של נושאים – מכלכלה, דרך חינוך ועד סוגיות ביטחוניות ומדיניות הרות גורל. בתום עשור של עבודה משותפת ואינטנסיבית, ולאחר שנה בתפקיד המאתגר והעמוס של ראש הסגל, ביקשתי לסיים את תפקידי בקרוב ולפנות לאפיקים חדשים. זו הייתה תקופה משמעותית ויוצאת דופן. אני מודה לראש הממשלה על הדרך המשותפת, ואוסיף להיות לו לעזר גם בעתיד בכל שאידרש".

    כזכור, רק לפני עשרה ימים התפטרה היועצת המדינית לראש הממשלה, שמרית מאיר. במכתב ששלחה לבנט, כתבה מאיר: "עם הקמת הממשלה, ביוני אשתקד, התבקשתי על ידך לשמש כיועצת המדינית לראש הממשלה. לאחר לבטים, הסכמתי. במהלך השנה האחרונה הקדשתי את כל כוחותי לסייע לך בתחום המדיני ובכלל. בבניית היחסים הטובים עם ממשל ביידן, בחיזוק הקשר עם מדינות ערב, הקרובות והרחוקות, בייצוג טוב של ישראל על הבמה הבינלאומית, וחשוב יותר – בהשגת תכליות מדיניות חשובות שלא זה המקום לפרטן, כולל מהלך מדיני משמעותי ביותר רק לאחרונה.

    "היתה זו שנה מלאת עשייה, מבוקר ועד לילה. שורת המשימות הארוכה שהטלת עלי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. לקראת סיום שנה בעבודה משותפת קרובה, זה הזמן לעזוב. אסיים את תפקידי ב-1 ביוני", הודיעה מאיר.

    "בכוונתי לסייע ככל שיידרש בהשלמת המשימות עליהן אני מופקדת, בעיקר בכל הקשור לביקורו המתקרב של נשיא ארה״ב בישראל. אני מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל בתחומים כה חשובים ומאחלת לך בהצלחה".



    0 תגובות