פינדרוס על ההילולא במירון: "לא ניתן לנושא לרדת מסדר היום"

    אסתי פלד No Comments on פינדרוס על ההילולא במירון: "לא ניתן לנושא לרדת מסדר היום"

    ח"כ יצחק פינדרוס במהדורה המרכזית: "אחרי האסון לא יכולנו לעשות כלום, אבל היה כאן ניצול ציני של מקבלי ההחלטות. למה חסרים תאי שירותים בחניונים שאנשים תקועים שם ולמה רק 9 אלף איש בהר? לא הייתי נותן לאנשים האלה לנהל מכולת. לא נרד מהסיפור הזה"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי. "השבוע האחרון עשה שירות מצוין לציבור החרדי. ידענו תמיד שהטענות באות ממקום צבוע. גפני תמיד אמר שאם היינו הולכים אם השמאל אף אחד לא היה בודק את התקציבים שהיו נותנים לנו. כשפקידי האוצר יבואו מחר בבוקר, אחרי שנחזור לשלטון – ויגידו שאין כסף נזכיר להם את מה שהיה עכשיו עם זועבי שפתאום היה כסף".

    לדבריו "הממשלה בפקק חקיקה של מעל 30 חוקים. אנחנו לא יודעים מי יפרוש בשעה הבאה, כל אחד סוחט את הממשלה".

    הוא התייחס למתקפה של ח"כ עיסאווי פריג' על שופט ולחוסר התגובה מצד מגיני המערכת: "ידענו אז שזו צביעות, לנו זה לא חדש. נתניהו היום עומד למשפט בעיקר על זה שניסה לעשות שינוי בתקשורת. מה שמותר לצד אחד אסור לשני. אני חושב שזה טוב שהצביעות מתבררת ומתגלה".

    ביחס לנושא הילולת הרשב"י במירון, אמר פינדרוס: "כבר היום אושרה בנשיאות הכנסת הצעה לסדר שלי לקיים דיון מיוחד על הכישלון של המתווה במירון. מתברר שהמדינה לא יכולה לנהל אירוע כזה עם היערכות של שנה קודם וועדות חקירה. אף אחד לא יודע לדבר עם השני".

    הוא הוסיף: "אחרי האסון לא יכולנו לעשות כלום, אבל היה כאן ניצול ציני של מקבלי ההחלטות בלי בושה – שמישהו יסביר לי למה חסרים תאי שירותים בחניונים שאנשים תקועים שם ולמה רק 9 אלף איש בהר? לא הייתי נותן לאנשים האלה לנהל מכולת. לא נרד מהסיפור הזה עד שיבינו שצריך לתת לאנשים לעלות ולא לנהל את זה תחת ניסיון לברוח מחקירה. התברר שבניגוד למסקנות ועדת החקירה שצריך מנהל לאירוע, המשטרה בסוף שלטה שם".



    0 תגובות