הטיפ לחיסכון: הימנעו מגירויים – קנו מותגים פרטיים

    אבי יעקב No Comments on הטיפ לחיסכון: הימנעו מגירויים – קנו מותגים פרטיים

    משרדי הפרסום מציפים אתכם בגירויים ובפרסומות? מובילים אתכם  לצרוך קניה אימפולסיבית, כזו הפועלת מהרגש ולא מובלת לפי הרציונל, השכל וההיגיון | לקראת חג השבועות מומחי רמי לוי שיווק השקמה בטיפים לקניה חכמה וחושפים את סדרות המותגים הפרטיים המובילים במבחני האיכות והטעם וחותכים לכם בחצי את סל המזון

    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדור שלנו, בניגוד לדורות הקודמים אנו נהנים משפע של מוצרים מסביבנו. השפע הגדול הוביל לתרבות צריכה שבה אנו צורכים מוצרים באופן מוגזם, הרבה מעבר לצרכים האמיתיים שלנו. כתוצאה מריבוי הפרודוקטים ה"מפתים" אנחנו הופכים אט אט להיות צרכנים שצורכים לא רק את מה שאנו צריכים באמת אלא גם מוצרי "מותרות" מיותרים ויקרים שקשה לנו לוותר עליהם.

    היום המשווקים ומשרדי הפרסום יודעים להציף אותנו בגירויים ובפרסומות המובילות אותנו בכוונה  לצרוך קניה אימפולסיבית, כזו הפועלת מהרגש ולא מובלת לפי הרציונל, השכל וההיגיון. קניה חכמה היא קנייה שמתבצעת בחוכמה, בהתאם לשיקולי הגיון ולא  בגלל התלהבות ממבצע הוזלות או בגלל דחף רגעי ממוצר שמופיע בחלון הראווה ומושך את תשומת הלב.

    במבחני טעימה רבים שנערכו במקומות שונים עלתה שוב ושוב ההבנה כי ברוב המקרים מוצרי המותגים אותם אנחנו מכירים מהקמפיינים הגדולים של הפרסום אינם עולים בטעמם או באיכותם מהמוצרים הפרטיים והמוזלים, במקרים רבים המותגים הפרטיים אף עלו על מקביליהם מהמותגים המובילים במשק אם באיכות המוצר, אם בטעמו.

    לכן, כאשר אנחנו רוצים לסגל לעצמנו קניה חכמה, נדרש מאיתנו להתעלם מהגירויים השיווקיים שנמצאים כל הזמן מסביבנו, לדעת לנהל את הצריכה שלנו ולהכיר את רשתות המזון שמוצרי המזון הפרטיים שלהם מכריעים את השוק באיכות ובמחיר.

    אנחנו ממליצים להכיר את מהפכת הצריכה אותה מובילה רשת "רמי לוי – שיווק השקמה"

    בין המוצרים אותם משווקת רשת "רמי לוי – שיווק השקמה" תמצאו שמנים, ממחטות, נייר טואלט, דבש, נייר סופג ועוד. גם רטבים לסלטים, פתיתים אפויים, עוגיות, ביסקוויטים, קרקרים, ופלים, שניצל תירס קפוא, דגני בוקר, דבש, שימורים, אורז, פסטות, פסטרמות, מיונז, מוצרים חד־פעמיים, חומרי ניקוי, אביזרי  מגבונים לחים לתינוקות ועוד.

    גם חטיפים שיתחרו בביסלי ובמבה של אסם המיוצרים על ידי מנה, שקוטפת שבחים רבים במחני טעם שונים ונותנת פייט לכל המתחרים. גם מוצרי חלב, בשר, חיתולים ומוצרים נוספים בקטגוריית התינוקות שפורטה קודם.

    בשורה התחתונה ברור, שהיום בעידן של שפע ועידן של אינסוף ספקים, סיפוקים, פרסומאים ומשווקים אנחנו יכולים להנות מתחרותיות  גדולה בין המשווקים והמותגים הפרטיים והקטנים, תחרותיות שפועלת לטובתנו, משום שנתח הרווחים מהמוצרים הנמכרים במחירים זולים רק כדי לזכות בעוד לקוח מגדילים את סל המזון שלנו ומורידים את מחירו לפחות בחצי.

     



    0 תגובות