יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי: "למפלגות החרדיות יש ציבור לעזור לו"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי: "למפלגות החרדיות יש ציבור לעזור לו"

    בועז טופורובסקי, יו"ר הקואליציה בראיון לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו מחויבים לעשות טוב למדינת ישראל, להעביר חוקים גם לקואליציה וגם לאופוזיציה, רק שיהיה טוב למדינה" | "אני מדבר עם חברי הכנסת החרדים כל הזמן, יש להם ציבור לעזור לו. הם יודעים שבכנסת עושים עסקים דמוקרטיים והם יודעים שזה מה שצריך"

    צילום: דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו מחויבים לעשות טוב למדינת ישראל, להעביר חוקים גם לקואליציה וגם לאופוזיציה, רק שיהיה טוב למדינה. לגבי החוק של גילה גמליאל של השקיות החד פעמיות, הוא נועד במטרה לסייע בעוד כמה שנים לחברה הישראלית שתשכח מה זה כלים חד פעמיים".

    "לחה"כ ריאנווי זועבי לא ניתן כסף, היא רצתה לחתוך את הבירוקרטיות לרשויות הערביות, זה חשוב לאזרחים הערבים וזה הועבר מזמן. זה לא משנה אם מדובר בחרדים או בערבים, אני קורא לחה"כ החרדים בואו לקואליציה ותהיה איתנו. הח"כים החרדים מבינים שבגלל בנימין נתניהו הם יושבים באופוזיציה, אנחנו קוראים להם לבוא איתנו".

    "אני מדבר עם חברי הכנסת החרדים כל הזמן, יש להם ציבור לעזור לו. הם יודעים שבכנסת עושים עסקים דמוקרטיים והם יודעים שזה מה שצריך. מיכאל ביטון אמר שהוא לא הולך לפגוע בממשלה, יש לו את הנושאים שמפריעים לו אבל זה כבר עניין פנימי. לא העברנו את כל החוקים, אבל עשינו את כל מה שיכולנו לטובת הציבור. אם לא הייתה אופוזיציה לשם אופוזיציה אלא אופוזיציה מהותית היינו מצליחים יותר, רוב החוקים שאנחנו מעבירים מקובלים על כולם. חבל שהם חוסמים אותנו ופוגעים בציבור"



    0 תגובות