השרה לשעבר מירי רגב: "מסיתים נגדי כי אני לא מתרפסת בפניהם"

    אסתי פלד No Comments on השרה לשעבר מירי רגב: "מסיתים נגדי כי אני לא מתרפסת בפניהם"

    חה"כ מירי רגב בראיון ב"מהדורה המרכזית": "אף אחד לא נתן ליולי אדלשטיין את המנדט להחליף ממשלה בכנסת הזאת, אמרתי לאדלשטיין כמה פעמים שאני חושבת שהוא עושה טעות גדולה בזה שהוא מציב את עצמו מול נתניהו | "בנט יושב על הכסא שלו בלי להתבלבל, הנה מגיע יום ירושלים תראו איך אנחנו מחכים להחלטת מועצת א שורא. לאן הגענו?"

    הכנסת
    הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת, ושרת התחבורה לשעבר, מירי רגב התראיינה במהדורה המרכזית" ואמר: לא ברור לחלוטין שזו קואליציה שלא תחזיק זמן, היא על כרעי תרנגולת ונסחטת כל הזמן בידי חברי כנסת ראינו את זה בהצעת החוק על שם החיילים הבודדים. עניין של זמן עד שהיא תיפול. יומיים נערך קמפיין תקשורתי נגדי. אני אומרת שאם הם צריכים אותי, אם הם צריכים את האצבע שלנו שישלמו עליה". "

    "אותם אלו שדיברו יומיים ופתחו מהדורות ואמרו איך מירי רגב עושה את זה? חודשים אני עובדת על חוקים חשובים ועל זה לא דיברו. הם רואים את הכוח שלי, אני לא מתרפסת בפניהם, אני אומרת להם את האמת בפרצוף. אבל הם עושים את זה כי הם יודעים שזו הבטן הרכה שלי, הם משתמשים בזה כדי להסית ולנגח אותנו פוליטית"

    חברת הכנסת מהליכוד שנגדה יצאו הדלפות שהוציאו אותה באור שלילי ומזלזל באוכלוסיות המוחלשות תקפה את מדליפי הדיונים: "ההדלפות הם אירוע חמור ביותר, אתה צריך כל הזמן לחשוב מה אתה אומר. צריך לקיים דיון רציני, זה לא תקין וככה לא עובד ארגון, ככה לא עובדת סיעה. אני צריכה להקליט את הדברים שלי גם כן כדי שלא יוציאו את דברי מהקשרם".

    "אנחנו נמצא עריק, בוודאי אלו שמכנים את עצמם ימין לא יכולים להמשיך לשבת בממשלה שסוחטים אותה כל הזמן. יאיר לפיד שהקמפיין שלו היה "באנו לשנות" – באנו לשחד לא לשנות. מעביר לעבאס כסף בביט, סכומי עתק בלי למצמץ. בנט יושב על הכסא שלו בלי להתבלבל, הנה מגיע יום ירושלים תראו איך אנחנו מחכים להחלטת מועצת א שורא. לאן הגענו? כל יום שהממשלה נשארת זו סכנה למדינת ישראל, הלוואי שנשמע בשורות טובות עד שבועות".

    "אני מעריכה מאוד את יושב ראש המפלגה שלנו, ראש הממשלה הבא בעזרת ה' אני לא מכירה ששמים אותו על השתק בימים הקרובים. אני חושבת שאף אחד לא נתן ליולי אדלשטיין את המנדט להחליף ממשלה בכנסת הזאת, בשלב זה יש לנו את ביבי נתניהו. אמרתי לאדלשטיין כמה פעמים שאני חושבת שהוא עושה טעות גדולה בזה שהוא מציב את עצמו מול נתניהו בלי להתמודד מולו בפריימריז"

    בעניין מירון אמרה השרה לשעבר: "הייתה כאן התנהלות מאוד לא טובה, הייתי כמה ימים לפני ההילולא בקבר, הכל היה גדרות, הכל חסום, לא היה אפשר להגיע לקבר. ואני אמרתי, איפה כל המוכרים? איפה כל השמחה שהייתה? תמיד אמרתי על כהנא שהוא שר מתייוון. מה שהם עשו לכלפון לא אנושי, ככה מתנהגים אנשים דתיים דקה לפני שבת?"



    0 תגובות