המדריך המקוצר לקניית מזגן נכונה ויעילה

    עפר גדנקן No Comments on המדריך המקוצר לקניית מזגן נכונה ויעילה

    קניית מזגן עלולה להיות משימה מבלבלת למדי. לא מבינים במזגנים? איבדתם ידיים ורגליים? אלקטרה מוצרי צריכה מגישה לכם מדריך מהיר עם כל מה שחשוב לבדוק לפני שתרכשו את המזגן שלכם:

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טכנולוגיה: יעילות המיזוג מושפעת מטכנולוגיה שעל בסיסה פועל המזגן. בחרו בטכנולוגיה המתקדמת והמתאימה לכם ביותר. התאמה נכונה של המזגן לסוג המבנה הממוזג ולאופי השימוש היומיומי, יכולה לשפר פלאים את צריכת האנרגיה ובסופו של דבר לחסוך לכם כסף רב לאורך זמן.

    מוניטין: המוניטין של היבואן – וגם הוותק שלו – מעידים הרבה על איכות המוצר שיגיע אליכם. מוניטין נבנה במשך עשרות שנים ובדרך כלל החברה שומרת עליו מכל משמר. נצלו זאת כדי לבחור ביבואן שפועל בתחום כבר עשרות שנים. יהיה לכם הרבה יותר ביטחון, על מי לסמוך וכנראה שהוא לא ייעלם מחר .

    תו תקן: חשוב מאוד שהמזגן יגיע עם תו תקן ישראלי, ורצוי שיהיה גם כזה המיוצר בסטנדרט המחמיר והבינלאומי של תקן ISO. שני אלו יוכלו להעיד שמדובר במזגן באיכות טובה שמיוצר בצורה מוקפדת – וגם יחזיק זמן רב יותר.

    חלפים: החוק מחייב יבואן להחזיק מלאי חלפים לשבע שנים קדימה, ועניין זה לבדו מעיד על החשיבות שברכישה מיבואן ותיק ומנוסה. במקרים אחרים אתם עשויים להישאר חסרי אונים וללא כתובת.

    אנשי מקצוע: מי מתקין לכם את המזגן? מי מתקן אותו? חשוב שאנשי המקצוע שנכנסים אליכם הביתה יהיו מקצוענים, בעלי ניסיון, ידע והכשרה מתאימה. בדקו שהם משתמשים בחלקי חילוף מקוריים, אל תתנו ש'יעבדו' עליכם.

    התוכן מוגש באדיבות אלקטרה מיזוג אוויר, המובילה את ענף מיזוג האוויר בישראל זה כ-70 שנה ומספקת מגוון רחב של פתרונות מיזוג ביתיים ומסחריים בטכנולוגיות חדשניות ובעיצוב מתקדם כדי לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מאיכות חיים טובה יותר, תוך הקפדה על חיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה.



    0 תגובות