- רדיו קול חי - -

למה ברכה ליום הולדת גרמה לעזיבת הלקוח?

חברת מנורה מבטחים שלחה ברכה ממוחשבת לרן מלמד מארגון ידיד ליום הולדתו. אלא שהברכה גרמה למלמד לזעם ואף להודעתו כי יעזוב את החברה.

למה? קראו את מכתב התגובה ששלח מלמד.

unnamed [1]

לכבוד מר מוטי רוזן, מנכ"ל מנורה מבטחים.
שלום. שמחתי לקבל מכם ברכת יומולדת ממוחשבת. כנראה שחלק מכספי הפנסיה שלי או משהו כזה נמצא אצלכם.

החלטתי לקרוא אותה. קראתי, ואני מודה שדווקא היום ביום ההולדת שלי הצלחתם לעצבן אותי.

למה זה חשוב לך שאדע כמה שיחות טלמרקטינג עשית. למה אתה חושב שזה משנה בשבילי כמה פגישות של תכנון פנסיוני עשיתם השנה או לכמה שיחות טלפון עניתם.
יותר חשוב בשבילי לדעת זה, כמה כסף שילמתם לעמיתים שלכם, איזה תשואה השגתם על הכסף שהופקד אצלכם כמה זמן לקח לכם לשלם את הכספים אחרי שמבוטחים שלכם הגישו תביעות לקבלת הכסף שהגיע להם. כמה תביעות מתוך דרישות התשלום החלטתם לא לשלם וגררתם לבית המשפט בשיטת "מצליח" – נראה מה נצליח לא לשלם.

מר רוזן הנכבד. כמה כסף עשיתם השנה מדמי הניהול שאתם גובים מאנשים כמוני. לא כאלה שיש להם ביטוחים קבוצתיים שבהם אפשר להשיג הנחות גדולות. אלו שמשלמים את דמי הניהול הכי גבוהים ובשביל מה.

אדוני המנכ"ל. אז בירכתם אותי ליום ההולדת בעוד ברכה אלקטרונית מדוורת שעוסקת בעיקר בעצמכם ולא בי, המבוטח שלכם. איך בדיוק אתה רוצה שאגיב לזה.

אני אגיד לך איך. אני אחפש לי מקום אחר. שיותר אכפת לו ממני, אם יש כזה, ואני אפעל כדי שאתם ואחרים כמותכם תתחילו להתנהג אחרת.
רן

רן מלמד
סמנכ"ל
מדיניות חברתית והסברה, עמותת ידיד