ישראל תמכור לאירופה פסולת של אריזות להגנה על ילדים

    צבי הדס No Comments on ישראל תמכור לאירופה פסולת של אריזות להגנה על ילדים

    מאות אלפי אריזות משומשות של ספוג פלסטיק מוקצף המגן על מוצרים חדשים מפגיעה בהובלתם, יהפכו למשטחי בטיחות עבור משחקיות ילדים באירופה

    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אלפי אריזות משומשות של ספוג פלסטיק מוקצף המגן על מוצרים חדשים מפגיעה בהובלתם, יהפכו למשטחי בטיחות עבור משחקיות ילדים באירופה.

    המשטח נקרא שוקפד ומותקן מתחת לדשא סינטטי, כך שבמקרה של נפילת ילד ממתקן שעשועים השכבה הספוגית בולמת את עוצמת הזעזוע, מה שיכול במקרים מסוימים להציל את חיי הילד.

    הספוג הפלסטי ממנו מכינים את המשטחים נחשב למטרד אקולוגי בכל העולם, מאחר ופסולת זו אינה ממוחזרת בשל עלויות כלכליות גבוהות. לפי הערכה מושלכות בישראל יותר מ- 1000 מ"ק של אריזות מדי חודש. בעזרת תהליך מיוחד וראשון מסוגו בעולם שפיתחה חברת פשוט ירוק ואשר נשמר בסודיות אפשר למחזר באופן כלכלי את עודפי אריזות הספוג.

    משטחי השוקפד כבר הותקנו במהלך השנה האחרונה בהצלחה בגינות, גני ילדים ובתי ספר ברחבי הארץ. כעת התקבל אישור ליצוא המוצר החדשני לאירופה בעקבות בדיקות של מעבדת LABSPORT, המוסמכת לאישור משטחי בטיחות באירופה. הבדיקות נערכו על שתי מערכות שוקפד, האחת שבנויה משכבות של 20 מ"מ והשניה משכבות של 25 מ"מ. נמצא שהמשטח מפחית מעוצמת הפגיעה בקרקע ובעל כושר בלימה לאורך זמן מפני נפילות חוזרות.

    009

    דשא על משטח



    0 תגובות