מֵחַרְצַנִּים וְעַד זָג • "מורדוך אישר: יש פה אקליפטוס"

    זבולון, שלומד עם מורדוך מכיתה ג', טוען תמיד בתוקף שהמומחיות של מורדוך החלה באביב אחד בהיר בו שכח מורדוך את הסנדביץ בבית ובתמורה הלך ללקוט חמצוצים בחצר התלמוד תורה. השאר היסטוריה
    שמואל ויין No Comments on מֵחַרְצַנִּים וְעַד זָג • "מורדוך אישר: יש פה אקליפטוס"

    מה קורה שהחבורה מתכנסת סביב בקבוק של 'דלתון' ולא סגורים על הארומה? קוראים למורדוך • ומה קורה אם יוצרו 8000 בקבוקים בסדרה? • שמואל ויין בטור על יין, חמצוצים ואיצטרובלים • לחיים לחיים

    זבולון, שלומד עם מורדוך מכיתה ג', טוען תמיד בתוקף שהמומחיות של מורדוך החלה באביב אחד בהיר בו שכח מורדוך את הסנדביץ בבית ובתמורה הלך ללקוט חמצוצים בחצר התלמוד תורה. השאר היסטוריה
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמן גרמא, חודשים אדר – ניסן שבפתח מזכירים לנו שאוטוטו וחנויות היין קוראות לכם לבוא אליהן ולטעום, ואז לדגום, ואז לשתות ואז לרכוש בקבוקים שרק כדי להתנחם מהמחיר המופרז ששילמתם עליהם תיאלצו לשתות אותם ולהירדם.

    כדי למנוע את הסאגה ישבנו בשבת רעים על בקבוק העונה לשם קברנה סוביניון כרם מירון 2013 מתוצרת יקב דלתון.

    את יקב דלתון לא צריך להכיר באופן אישי לקוראינו הנאמנים.

    דלתון הוא יקב צעיר ברוחו, וגם בגילו (מזל טוב ליום ההולדת ה-20) שמטפח את כרמיו בטרוואר המשובח של אדמת הגליל העליון. לא ניתן להחמיץ את הכרמים שפזורים לאורך הדרך המפותלת בציר מירון >> צפת, שבהימור קל אומר שאין אחד מבין גולשינו שלא נסע שם בשנה האחרונה.

    ואכן, כפי שציפינו, הכרם נמצא בגובה שללמעלה מ-700 מטר מעל פני הים ובו כ- 70 דונם קברנה סוביניון שלדברי בעלי היקב "רק חלק קטן מהם נמצא ביין זה".

    בתעודת הזהות של היין נרשם כי "היין מתאפיין בארומה של מנטול, ואקליפטוס המאפיינות את הסביבה האופיינית כל כך של כרם מירון. יין זה הוא בעל משקל בינוני וחמיצות גבוהה יחסית, המזכירה את ייחודו של זן הקרבנה סוביניון שמקורו בבורדו".

    כדי לוודא את נכונות הנתונים זימנו למשתה באופן חריג את מורדוך. מורדוך הוא יהודי, ככה לפחות טוענת אמו. אבל האיש אין שני לו בפיתוח חוש הטעם. כמו נחש הוא לוחך עשבים, חולות ושאר מגדנות ובעיניים עצומות הוא מזהה את הזבל שדחף ללוע. תוסיפו לזה את צבע העור והאיש גשש בדואי פרפקט.

    זבולון, שלומד עם מורדוך מכיתה ג', טוען תמיד בתוקף שהמומחיות של מורדוך החלה באביב אחד בהיר בו שכח מורדוך את הסנדביץ בבית ובתמורה הלך ללקוט חמצוצים בחצר התלמוד תורה. השאר היסטוריה.

    ולמה באופן חריג? כי מורדוך פיתח שיטה מיוחדת לטעימת יין. הוא בודק את בלוטות הטעם במשך חצי בקבוק ורק אז הוא משחרר את פרשנותו. ברור שבכל ערבי החברה הוא מוזמן תמיד רק לקינוח.

    למה להרבות במילים? מורדוך בא, עצם עיניים, בירך על פרי הגפן במהירות, לגם, מצמץ ושאל 'דחפתם אצטרובלים לכוס'?.

    הקוורטט שנהנה כל אחד מכוס הגונה של יין סיכם את הבקבוק באישור חיובי ובמשפטים שהצד השווה ביניהם הוא "שווה את הכסף שלו". הכסף שלו אם תהיתם הוא 125 ש"ח לבקבוק.

    שימו לב: יוצרו 8000 בקבוקים בלבד. אחד שתינו, נותרו במקרה הטוב 7999 בקבוקים. שווה לכם להתאמץ.

    עוד פרטים אם שאלתם: תאריך בקבוק -3/8/2015, אלכוהול – 15.0%, ייננית: נעמה סורקין.



    0 תגובות