מֵחַרְצַנִּים וְעַד זָג • "עם איזו מנה הולך השרדונה"

    אחת החוזקות של יקב בסדר גודל כמו של טפרברג הוא לספוג יין מסדרה גבוהה שהצליח טיפ טיפה פחות מהמצופה ולהוריד אותו כיתה לסדרה הנמוכה יותר למרות שהוא עובר את השכנים שלו עשרת מונים. מכיון והוא לא התאים לסדרה הגבוהה במאת האחוזים הוא נאלץ להיות ראש לשועלים. הלקוח המרוצה מקבל תמורה אדירה לכספו
    נח ויין No Comments on מֵחַרְצַנִּים וְעַד זָג • "עם איזו מנה הולך השרדונה"

    מי מחליט האם להוסיף את המילה 'רזרב' לתווית • איך מקבלים יין מסדרה גבוהה במחיר של סדרה נמוכה • איזה יקב עושה מלבק ברמה גבוהה • וכמה תשובות שנשמעו לשאלה התמימה שבכותרת הידיעה? • לחיים

    אחת החוזקות של יקב בסדר גודל כמו של טפרברג הוא לספוג יין מסדרה גבוהה שהצליח טיפ טיפה פחות מהמצופה ולהוריד אותו כיתה לסדרה הנמוכה יותר למרות שהוא עובר את השכנים שלו עשרת מונים. מכיון והוא לא התאים לסדרה הגבוהה במאת האחוזים הוא נאלץ להיות ראש לשועלים. הלקוח המרוצה מקבל תמורה אדירה לכספו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יקב טפרברג ערך מיתוג מחדש לפני תקופה לא קצרה והעלה לאוויר סדרה חדשה בשם ESSENCE.

    בואו נדבר רגע על תויות לבקבוקים. בטח אתם מכירים את זה שבקבוק יין מוכר מקבל תווית חדשה, עם שם חיבה – רזרב, ותג המחיר ישר מעודכן. בטח לא ידעתם שבישראל כמו בעוד מדינות בעולם אין חוק שמונע מבעל היקב לכתוב על כל בקבוק איזה מילה שירצה. בספרד לדוגמה, בקבוק שכתוב עליו רזרב חייב להתיישן זמן מינימום בחביות אלון. בארץ בתקווה שיקבים אומרים אמת – ועל פי רוב הם אומרים אמת – מדובר ביין שהוא יותר טוב מהמקביל שלו בסדרה או שהוא יושן יותר זמן.

    בטפרברג לא מתייחסים לכתוביות כלאחר יד אלא משקיעים מאמץ. מיד תקראו דוגמה.

    סדרת ESSENCE היא סדרה איכותית של טפרברג שעשו מאמץ רב להגיע לנוסחה איכותית בסדרה איכותית. או כמו ששיקי אומר בלהט "הסדרה מאופיינת ביינות זניים, מורכבים ומשובחים, הגדלים בסביבה ובטרואר ייחודיים, המביאים לידי לביטוי מלא את התאמת הזן לקרקע ולאקלים הנקודתי של אזור הגידול. בתהליך הקפדני של יצירת יינות הסדרה, הושם דגש רב על הבלטת המאפיינים של כל כרם וכרם ממנו הגיע היין".

    תשאלו 'איפה המאמץ'. הנה הוא. אחת החוזקות של יקב בסדר גודל כמו של טפרברג הוא לספוג יין מסדרה גבוהה שהצליח טיפ טיפה פחות מהמצופה ולהוריד אותו כיתה לסדרה הנמוכה יותר למרות שהוא עובר את השכנים שלו עשרת מונים. מכיון והוא לא התאים לסדרה הגבוהה במאת האחוזים הוא נאלץ להיות ראש לשועלים. הלקוח המרוצה מקבל תמורה אדירה לכספו. לחיים.

    אם מדברים אל טפרברג ועל יין זה המקום לעדכן כי היקב השיק בסדרת ESSENCE בקבוק חדש של שרדונה 2014 ובקבוק חדש ומיוחד של מלבק 2013. ההשקה נעשתה בשבוע שעבר במעמד אניני ריח במלון הילטון באירוע אינטימי וטעים.

    על המלבק אין הרבה מה לכתוב חוץ מאשר שמדובר באחד היינות היותר נעימים ללגימה. טפרברג ומלבק זה שידוך הוגן והבקבוקים שלהם לא מאכזבים בינתיים.

    השרדונה גם עשוי מצוין. מה שאי אפשר לדלג זה על השאלה שנשאלה באירוע מאחד האורחים – עם מה כדאי לשתות את השרדונה. שמונה אנשים היו סביב השלחן ואנו ספרנו 8 תגובות, קבלו את המקוריות בהן.

    הקירח בעגילים אמר בפשטות "עם שרדונה. שתה אתו כמו שהוא ותיהנה". הקירח בלי העגילים אמר "היום אוהבים לשבור מסורות ולערבב הכל עם הכל, תנסה". השכן שישב ביניהם ניסה להפשיר את האווירה ואמר "עם טשולנט לא הייתי שותה אותו" והדתי שבחבורה אמר פשוט "ארוחות דגים או בשר עוף קליל".

    תנסו אתם ובתגובות תכתבו לנו מה החלטתם. לחיים.

    עוד פרטים אם שאלתם: השרדונה מתומחר ב-70 ש"ח והמלבק ב-100 ש"ח.



    0 תגובות