הקו נותק במסלול כשר, החברה: שלחנו לך התראת סמס…

    ''למה לא גביתם אז את הכסף ואתם מנתקים אותי היום?'' שאל ולא קיבל מענה, אפילו לא מגומגם
    אבי יעקב 2 Comment on הקו נותק במסלול כשר, החברה: שלחנו לך התראת סמס…

    הוט מובייל מציגה: לקוח חרדי במסלול מאושר ורוצה לשלם חוב באתר? אתה לא יכול • הפתרון: התשלום רק דרך נציגי השירות ובתוספת עמלה של כ-20 ש"ח • הוט: לא חשבנו שלקוחות חרדים יבצעו תשלום באתר

    צילום: הוט מובייל פייסבוק
    ''למה לא גביתם אז את הכסף ואתם מנתקים אותי היום?'' שאל ולא קיבל מענה, אפילו לא מגומגם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחת החברות בגדולות בשוק הטלקומוניקציה היא חברת הוט, בשליטתו של פטריק דרהי, שמחזיקה בארץ את חברת הכבלים הוט, ומערכות התקשורת הוט והוט מובייל.

    במהלך השנים רכשה לעצמה החברה שם גרוע בגלל שירות לקוי וזמני המתנה לטיפול חסרי תקדים. אחת ממדורות השבט ברשתות החברתיות וברשת המקוונת היא כאשר מאן דהו מתלונן על החברה וכל השאר עונים ומחרים אחריו.

    לא פלא שבשנת 2014 הודיעה המועצה לשידורי כבלים ולוויין כי היא מטילה על הוט קנס כבד בסך 1.3 מיליון שקל בשל "חריגות בלתי סבירות מזמני המענה במוקד השירות בחודשים האחרונים, בניגוד להוראות הרישיון". כמה חושים לאחר מכן המועצה לשידורי כבלים ולווין הטילה על הוט קנס נוסף של 1.6 מיליון שקלים בגין הכשלים במוקד השירות, ובראשם זמני המתנה ארוכים במיוחד.

    גם מפניות שמגיעות לאתר קול חי ניתן לראות כי חברת הוט, גם בשנת 2016 רחוקה מאוד מלהשתפר בכל הכרוך לשירות. בדיון שנערך בכנסת אודות מצבו של דואר ישראל הגדיר אחד הדוברים את הדואר כ"הוט" החדש.

    לוחמי צדק • 'הוט מובייל' ומסלול הגלישה שהסתבך

    לוחמי צדק • חלם ב'הוט': הטכנאי הגיע פעמיים לטבריה במקום לירושלים

    בסיפור נוסף שהגיע השבוע לשולחננו מספר לקוח שמחזיק ב-4 קווים בחברת 'הוט מובייל' על מסע חלמאות שלדבריו נתקל בו.

    הוא מספר על כך שביום בהיר אחד קו הטלפון שלו נותק ללא אפשרות להוציא שיחות יוצאות. כשהתקשר למוקד השירות ענתה לו הנציגה שאכן הוא נותק מפאת חוב שהוא מחזיק מלפני מחצית השנה מאז שהחליף מספר אשראי.

    לשאלת הלקוח מדוע הוא לא קיבל התראה כמקובל, ענתה הנציגה 'שלחנו לך מסרון כתוב'. מדובר בחברת תקשורת של הלקוח שאמורה לדעת שמדובר במסלול גלישה כשר שאין בו תמיכה להודעת אס.אמ.אס. אבל כנראה כשמדובר בהוט הכללים הם אחרים.

    זה לא נגמר פה. הלקוח הזכיר לנציגת השירות כי לפני מספר חודשים בעת שהוא החליף את כרטיס האשראי החברה ניתקה אותו ואז הוא הביא להם את הפרטים החדשים כדי לגבות את החוב ולשלם מכאן ולהבא. "למה לא גביתם אז את הכסף ואתם מנתקים אותי היום?" שאל ולא קיבל מענה, אפילו לא מגומגם.

    כדי לגמור את סאת הסבל ביקש הלקוח לשלם את החוב. נציגת השירות הציעה לו 2 אופציות. הראשונה דרך האתר ללא עמלה והשניה דרכה היא בעלות של כ-20 ש"ח עמלה. תנחשו מה? לקוחות כשרים מקבלים קנס בחברה ואין להם אפשרות לשלם דרך האתר. הוא נאלץ לשלם דרך נציגת השירות. סך כל התענוג שעת עבודה שנלקחה ממנו.

    לא לחרדים. אתם תשלמו.

    לא לחרדים. אתם תשלמו.

    תגובת הוט

    חברת HOT mobile  בדקה לעומק את הטענות ותזכה את הלקוח בשיעור העמלה ששילם. כמו כן יצוין כי לקוח שמצטרף למסלול "הכשר" מקבל על עצמו מתוקף כך מגבלות שונות החלות במסלול זה, על-פי הנחיות ועדת הרבנים. אחת המגבלות כאמור הינה חסימה לגלישה באינטרנט. מטעם זה, החברה לא סברה כי לקוחות במסלול הכשר יבקשו לבצע תשלום חוב באמצעות האתר.

    בעקבות פניית העיתון (הטעות במקור א.י.), חברת HOT mobile תטמיע בעתיד באתר את האפשרות לבצע כניסה לאזור האישי לרבות האפשרות לבצע תשלום חוב אשר יהוו פתרון במיוחד לבעלי טלפון "כשר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שבוע שעבר נסענו לחו"ל והזמנתי בהוט מבייל חבילה לחול ,
      באתר זה עולה 65 שקל אבל בגלל שיש לי טלפון כשר הייתי חייב לעשות את זה דרך נציג שירות בעלות של 69 שקל (לא כולל זמן המתנה של 15 דק על הקו )

    2. 1

      לי היה לפני שבוע את אותו סיפור לפני שבוע! רק מה שלא צוין פה שיש אפשרות לשלם באשראי בטלפון, אבל כמובן שזה שעתיים להפסיד עבודה כדי לחכות בקו