מאבטחים ממלאים את מעיני הישועה, אין שינוי במצב מרן

    אבי יעקב 3 Comment on מאבטחים ממלאים את מעיני הישועה, אין שינוי במצב מרן

    פרופ' מוטי רביד מנהל "מעייני הישועה" אמר לבצלאל קאהן במשדר מיוחד ב"קול חי": "בלשון זהירה מצבו של מרן לא אופטימי. אנחנו עושים את שלנו, רק תפילות יעזרו" • "חל שיפור בזיהום הריאתי אבל יש חולשה כללית"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבת מתוחה שעברה על העולם היהודי, ניתן לומר כי אין שינוי במצבו.

    מהלכה של השבת עברה עליו ללא אירועים מיוחדים, הרב בהכרה מלאה, התפלל יחד עם אנשיו ושוחח עמם, כמו"כ הוא נושם בכוחות עצמו, מקבל טיפול אנטיביוטי ומוזן לתוך הווריד, לעת עתה מצבו יציב אך הרב עדיין חלש.

    כזכור, למרות שהחלים מדלקת הראות והשפעת מהן סבל ובימים האחרונים החל בהתאוששות, חלה התדרדרות כללית במצבו הרפואי.

    כפי שדיווחנו ביום שישי, בהתייעצות שהתקיימה בין המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד, מנהל טיפול נמרץ פרופ' אליהו סורקין, מנהל המחלקה הפנימית פרופ' אילן בנק ורופאו האישי של ראש הישיבה, פרופ' אברהם ויינברגר, הובעה דאגה רבה לשלומו של מרן מנהיג הדור.

    מאוחר יותר הודיע בית החולים מעייני הישועה כי קב"ט בית החולים החליט לתגבר את האבטחה בבית החולים ומאבטחים חמושים הוצמדו ליחידה לטיפול נמרץ.

    במרכז הרפואי מבקשים מכל מי שלא צריך להגיע לבית החולים שלא להגיע כדי למנוע עומס מיותר שעלול להקשות על אנשי הצוות, מטופלים ובני משפחותיהם.

    פרופ' מוטי רביד מנהל "מעייני הישועה" אמר לבצלאל קאהן במשדר מיוחד ב"קול חי": "בלשון זהירה מצבו של מרן לא אופטימי. אנחנו עושים את שלנו, רק תפילות יעזרו"

    מנכ"ל המרכז רפואי 'מעיני הישועה' שלמה רוטשילד הוזעק בערב שבת לביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי.

    מרן מקבל טיפול תרופתי דרך הוריד. מרן בהכרה מלאה, ונושם בכוחות עצמו. מרן התפלל במהלך השבת והדליק נרות חנוכה בחדרו שבבית החולים.

    בשיחה עם כלי תקשורת אמר רביד כי "מרן הגראי"ל מתקשה לאכול, מזרימים לו מדי פעם חמצן אבל הוא אינו מונשם. חל שיפור בזיהום הריאתי אבל יש חולשה כללית. רק אני מתראיין בתקשורת וכל השמועות על טיפול אנטיובטי שלא צלח, אינן נכונות. יש תופעה של סקרנים שמגיעים להתעדכן במצב, ואנחנו מבקשים מאוד שלא להגיע".

    תפילות רבים מתקיימות לרפואתו השלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      עם ישראל חייב את מרן שליט"א תבקעו רקיעים

    2. 2

      הדור צריך אותו!!!
      רק הזכויות של התורה הקדושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מי שיכול ללמוד להתפלל לרפואתו אנא התחזקו כולם!!!
      יום "וזאת חנוכה" מסוגל מאד מאד מאד!!!!!!!!!
      הבקיעו רקיעים!!!

    3. 1

      הקב'ה קובע את אורך ימינו וכול יום הוא חסד, באים הם ארוכים או קצרים. את אשר נאמר לאדם בגן עדן אנו לא יכולים למנוע.. וכול זה מפני שלא שמעו בקול הבורא והושלכו מקרבת האל לקרבת החטא, ושם כולנו נמצאים תחת הגורל האמור. אבל ההבטחה לחווה (ולא לאדם), הייתה שזרעה ידרוך על ראש הנחש ביום מן הימים וינצח את המאבק נגד המוות ואז נשתחרר. – משהו קרה בנבואת ישעיהו (ז:יד) ולאחר מכן בפרק (נ'ג:).
      לאחר מכן ההבטחה לאברהם מדגישה את האמונה ולא את המעשים: "אברהם הביט השמיימה ואמונתו נחשבה לו לצדקה: " וְהֶאֱמִ֖ן בַּֽיהוָ֑ה וַיַּחְשְׁבֶ֥הָ לֹּ֖ו צְדָקָֽה"
      כמה פעמים חשבתי שכמה שזה קל יותר רק להאמין, כמו ילד בדברי אביב, באבא שבשמיים, ללא עול של דרישות מסובכים שאנו ממילא לא מסוגלים למלא.
      חסד האל וברכה למרן.