צעיר ישראלי נהרג בתאונה קטלנית בהודו

    איתי גדסי 2 Comment on צעיר ישראלי נהרג בתאונה קטלנית בהודו

    בתאונה קטלנית שאירעה במקטע דרך בין קולו למנאלי בהודו, נהרג צעיר ישראלי בהודו | שליח חב"ד וארגון זק"א מטפלים בהבאת גופתו לישראל

    הודו • אילוסטרציה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סמוך לשעה 12:00, שעון ישראל, הגיע הדיווח על צעיר ישראלי בן 29 שנהרג בתאונה חזיתית כאשר התנגש עם האופנוע באוטובוס בדרך מכיוון קולו לכיוון מנאלי בהודו.

    הרב חזי נפרסטק שליח חב"ד ומתנדב זק"א מנאלי בהודו מספר: "קיבלתי עדכון טלפוני ממפקד המשטרה המקומית על תאונה קשה סמוך לקולו בה מעורב צעיר ישראלי. הפצוע מפונה במצב אנוש לביה"ח בקולו. עוד בדרכי לבית החולים קיבלתי את הבשורה הקשה שהצעיר לא שרד את הפציעה הקשה ומותו נקבע על ידי רופא בביה"ח".

    חזי מוסיף: "אני ושליח חב"ד מקסול הרב דני וינדרבאום היינו בזירה אספנו ממצאים ויצרנו קשר עם ארגון זק"א בישראל ומשרד החוץ  לגבי התאונה. בנוסף פעלנו בבית החולים בטיפול בכבוד המת. בעזרת משרד החוץ וחברת הביטוח אנו עובדים עכשיו על שחרור הגופה והטסתו במהירות לישראל".

    יהודה משי זהב יו"ר זק"א אמר: "רק לפני שבוע ב 20 ביוני ארגון זק"א, משרד החוץ ושליחי חב"ד עסקנו בפעילות חסד של אמת בצעיר ישראלי שנהרג בתאונת אופנוע בזנזיבר. עשינו את כל המאמצים כדי לעזור ולהביאו לקבורה בארץ בעזרתם של המלאכים אנשי העשיה במשרד החוץ שעובדים ללא לאות כדי לעזור בכל אירוע עד קצה העולם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה הוא עושה בהודו שיסע למקומות יותר נורמליים ולא למקום שהכל מדרחוב אחד גדול