תגובות להנחיית היועמ"ש בעניין הכשרות: סוף עידן צוהר

    מוטי סבן No Comments on תגובות להנחיית היועמ"ש בעניין הכשרות: סוף עידן צוהר

    תגובות חוצות מגזרים להחלטת היועמ"ש, בו אסר על גופי כשרות אלטרנטיבים לתת תעודות כשרות לעסקים. האיחוד הלאומי: ההרפתקאה של צוהר הסתיימה. ארגון חותם: צהר פגע בכשרות הממלכתית ובצרכני הכשרות

    צהר מכריזים על הקמת הכשרות האלטרנטיבית. צילום פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה הבהיר היום את החלטתו, כי רק הרבנות הראשית יכולה לתת תעודת כשרות לעסקים בתחום האוכל. וכי אסור להשתמש בארגוני כשרות אלטרנטיבים, אלה רק בעל המקום יכול להעיד על מרכולתו והסטנדרטים הכשרותים שמציב לעצמו לעסק..

    ההחלטה היא מכה אנושה לגוף הכשרות הפרטי, "צוהר" הגוף הוקם בכדי לתת כשרות לעסקים במקום הרבנות. מהיום הוא אינו יוכל להמשיך להעניק כשרות. תגובות רבות פורסמו עקב ההנחיה של היועמ"ש.

     המפלגת האיחוד הלאומי פרסמה הודעה בו הם שמחים על ההחלטה שללא היא היה חורבן כשרות אמיתי במדינה, במפלגה אומרים: בעקבות החלטת היועמ"ש אומר מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר:"החלטת היועמש שמה קץ להרפתקאת צוהר שעלולה הייתה להוביל למציאות בה כל ארגון פיראטי היה מוציא תעודת כשרות ומכאן הסוף ברור.

    החלטת היועמש מחזירה לרבנות הראשית לישראל את הסמכות לקבוע מהו בית עסק כשר ולמנוע מקרי הונאה רבים.

    בימים אלה עלינו לחזק את הרבנות הראשית לישראל שנתונה למתקפה חסרת תקדים במגוון תחומים על ידי גורמים אינטרסנטים שרוצים לפרק את היהדות הממלכתית אם זה בנושא כשרות, גיור, נישואין וגירושין.
    יחד נשמור על זהותה  של המדינה."

    גם ארגון חותם פרסם הודעת תגובה על החלטת היועמ"ש: חבל שרק היועמ"ש הוריד את ארגון צהר מהעץ . מוטב היה לשמוע בקולם של כל רבני ישראל שיצאו נגד המיזם, שפגע בכשרות הממלכתית ובצרכני הכשרות.

    אנו מקווים שארגון רבני צהר ימשיכו לעסוק בעריכת חופות ויחדלו מעיסוקם במלחמה ברבנות הראשית.



    0 תגובות