כחלון ומנוצ'ין נפגשו: "הסנקציות על איראן יהודקו"

    איתי גדסי No Comments on כחלון ומנוצ'ין נפגשו: "הסנקציות על איראן יהודקו"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון נפגש אמש (שלישי) בוושינגטון עם עמיתו האמריקאי, מזכיר האוצר של ארצות הברית סטיבן מנוצ'ין. מדובר בפגישה הרביעית בין השניים בשנה האחרונה.

    עיקר הפגישה נסובה סביב נושא הסנקציות על איראן כשסוכם בין שרי האוצר על הקמת צוות משותף שיאכוף את הסנקציות על איראן בתחום ההייטק. האחריות על הפעלת הסנקציות הכלכליות בידי משרדי האוצר של כל מדינה. הצוות המשותף יאויש על ידי גורמי מקצוע משני המשרדים.

    שר האוצר משה כחלון אמר: "הסנקציות הכלכליות שארה"ב מובילה כלפי איראן מוכיחות עצמן. הן תורמות להסרת האיום על בטחונה של ישראל ולבטחון העולם החופשי כולו, ועל כך יש להודות לארה"ב. הפגישה עם מזכיר האוצר סטיבן מנוצ'ין נועדה להמשיך ולהעמיק את הקשרים הכלכליים-אסטרטגיים עם ארה"ב. לצוות המשותף שהקמנו תהיה חשיבות גדולה בהידוק הסנקציות על איראן. זוהי בשורה גדולה למדינת ישראל".

    בנוסף לנושא האיראני, דנו השרים בשיתוף הפעולה הכלכלי בין ישראל לארה"ב ובסוגיות מיסוי משותפות. בפגישה השתתפו מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד והנספח הכלכלי בארה"ב ערן ניצן. לאחר הפגישה עם מזכיר האוצר מנוצ'ין פגש השר כחלון את שליחו של הנשיא טראמפ למזה"ת ג'ייסון גרינבלט והם דנו בקידום פרויקטים כלכליים משותפים ישראלים-פלסטיניים בגיבוי אמריקאי.



    0 תגובות