הגיע הזמן לקמפיין // יעקב פריימן

    אתר קול חי No Comments on הגיע הזמן לקמפיין // יעקב פריימן
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי היה מאמין שרק לפני שנה כאשר יצאנו לבחירות, שתחלוף שנה ושוב נעמוד באותו מקום ולפני עוד מערכת בחירות שלישית בתוך שנה. כן, אבל זה קורה. גם הלא יאומן הזה קרה, ובעוד חודשיים וחצי, לאחר שייסתמו הבחירות השלישיות אף אחד לא מבטיח שסיימנו. העתיד אינו מבשר על שינוי מהותי, אלא אם כן יהיה כאן מהלך דרמטי לא פחות.

    אולם דווקא עכשיו, ברגעי התוהו הללו כשאנו צועדים לחזרה לנקודת ההתחלה, זה הזמן לקרוא באומץ למפלגת החרדיות יהדות התורה וש"ס, הגיע הזמן לעשות קמפיין בחירות! קמפיין אמיתי של בחירה והנעה.

    למה אני מתכוון? אז ככה: בכל מערכות הבחירות עד היום ביהדות התורה 90% מהקמפיין עסק בהערת הישנים וחיזוק הסכנה. חיזוק הקולקטיב והעצמת חובת הציות לגדולי ישראל, כאשר כנשק יום הדין כמשמשים שרשרת הכינוסים של מרנן ורבנן גדולי ישראל. כך נולד לו 'רגע האמת 1', 'רגע האמת 2', וקודמיו מ'כולנו יהודים' 'האחריות מחייבת' ועד 'משפחה יהודית גדולה' אי שם בשנות התשעים. אז רגע לפני 'רגע האמת 3', זו הקריאה שלי באמת: חדל. בואו נשנה כיוון.

    אירועי השנה האחרונה בה הפך המגזר לשק החבטות מימין לשמאל, הנרטיב התקבע בתודעה. כולנו חרדים, אשמים, נרדפים ולחוצים על עתיד שלטון הימין וכמובן, ציפור הנפש הערכית והרוחנית החשובה לכולנו. דווקא עכשיו נפתחה בפניכם ראשי הסיעות, יהדות התורה וכמובן האחות הבכירה ש"ס – במגרש החרדי שלה, לצאת לקמפיין בחירות נכון וממוקד, לא מפוזיציית ה'גוועלד' שבוודאי תגיע, אלא דווקא מהנימה האופטימית של הישגי התקופה, שיאי הייצוג למען הכלל והיחיד, בראש מורם ובמסרים קולעים שיש בהם אופטימיות,חיבור ותחושת מצוינת במקום נרדפות ופסימיות מזרת אימה.

    יש לנו נציגים בכנסת שעובדים בכנסת ולא רק נמצאים בה רק כתפאורה. עובדה. יעיד על כך, כל עובד ולו העובד הזוטר ביותר הנמצא בכנסת בשגרה כבימי סערה. חברי הכנסת החרדים נמצאים הכי הרבה במשכן, בולטים בכמה רמות מעל מרבית חברי המשכן, הם פשוט עובדים קשה למען כלל ישראל. בשבילי ובשבילכם. כן, אני אומר זאת בגאווה כמי שעוקב אחרי העובדות ומודע לתוצאות.

    קחו את ח"כ הרב גפני, תחשבו עבור כמה תקציבים של חינוך, רווחה, גיל הרך, מעונות יום, הוא פשוט נלחם עבורנו ועבור המשפחות שלנו, תשאלו כל פקיד וכל חבר בוועדת הכספים על ההובלה המקצועית ועל העשייה למען כל חלקי העם בישראל ללא משוא פנים ובאופן מעורר השתאות. הביטו על פעילותו של השר הרב אריה דרעי שמחולל מהפכת אדירים בתפיסה הלאומית של הפריפרייה החברתית בישראל, בתרבות החרדית ובזכאות שלי ושלך, של ילדינו, ליהנות משלל אירועי תוכן מדהים לכל אורך השנה, להיות במרכז הבמה, לא כמגזר מתחנן ומקבל כופתאות ייחודיות, אלא כשווה בין שווים. קחו את ח"כ הרב ליצמן איזו מהפכה הוא עשה במערכת הבריאות, איזה שינוי לאומי וחברתי במכלול צרכי הבריאות שאף אחד לא העז לגעת בהם עד היום, כן השר החרדי מחסידות גור עשה ובענק.

    קחו את הרב אשר והרב מקלב, הרב מלכיאלי והרב משה ארבל, חבורה מקצועית ומפתיעה הנלחמת כאריות בכנסת ובוועדותיה עבור כל דבר היכול לסייע לאזרח הקטן, לדוגמא: המאבק לתקציב סייעות לילדים אלרגיים, המאבק והעזרה למען תושבי אחיסמך, מתקציב הישיבות ופיתוח הרשויות החרדיות ועד לאישור קיום אירועים בהפרדה. יהדות התורה בולטת בשיאי הטיפול בפניות הציבור, בכמות שאינה מביישת עשרה חכי"ם מימין ומשמאל גם יחד.

    מדוע לא תשתמשו בזה לקמפיין הבחירות מדוע לא תבקשו אמון חדש בקומה זקופה, באומץ ובאמת המדהימה הזו: תראו איזה הישגים עשינו, מי עוד עשה כמונו? האמת הזו נוקבת גם מול כל הפוזלים משולי המחנה למפלגות הימין, גם לצעירים בשלבי תהייה. אין עוד נבחרת כזו, עובדה.

    כמובן שיהיו כינוסי בחירות ונשמע ברמה את קוטל זעקתם של עיני העדה גדולי ישראל. אך אולי לראשונה נראה כאן קמפיין בגובה העיניים. ישיר, אמיתי, מציף את האמת ולא מפחד מביקורת. עשיתם ובענק. תגידו את זה, בפרצוף. שנתמודד. שנכחיש, שנישאר אדישים.. תנו לנו אולי עכשיו בפעם השלישית, לבחור ברצון, בחיוך, בהכרת טובה תוך מודעות לגודל השעה. בחירה של הערכה למי שפשוט טובים. הכי טובים.

    שימו את עצמכם בפרונט, חדדו עפרונות ודברו אלינו בפרחים. נחזיר לכם בקלפי, בענק. בעזרת השם נעשה ונצליח. פי שלוש.

    הכותב הינו אסטרטג ואיש יחסי ציבור חרדי. הטור פורסם ב'יום ליום'.



    0 תגובות