- רדיו קול חי - -

מינויים חדשים במחוז ירושלים והשפלה במכבי

מחוז ירושלים והשפלה מבשר על שלושה מינויים חדשים בעיר הבירה: ר' זאב רייכמן מונה למנהל מרחב מבואות ירושלים הכולל את רמת שלמה, רמות, טלזסטון, גבעת זאב ומבשרת ציון; ר' יצחק קליין מונה כמנהל מרכז רפואי 'פנינת חמד' ברוממה; וגב' חיה פרוש ומונתה למתאמת קשרי הקהילה במרכז הרפואי ברמות.

ר' זאב רייכמן ניהל עד כה בהצלחה רבה את המרכז הרפואי 'פנינת חמד' ברוממה, ומתוך ניסיונו העשיר, היכרותו העמוקה עם צרכי התושבים, ויכולות הניהול המוכחות – קודם לתפקידו החדש. ר' יצחק קליין וגב' חיה פרוש מתחילים עם מינויים החדש את דרכם בקבוצת מכבי, ומביאים עימם ידע נרחב, כישרון טבעי, רגישות רבה והיכרות עמוקה עם מאפייני התושבים במרחב.

מינויים אלה מגיעים על רקע צמיחתה העקבית והתפתחותה המרשימה של מכבי ברחבי הארץ בכלל, ובעיר הבירה בפרט; בשנים האחרונות, חוללה מכבי מהפכת בריאות של ממש בירושלים. במסגרתה, פעלה הקופה ללא הרף בפיתוח נמרץ של שירותי הבריאות בבירה, הכוללים את פתיחתם של עשרות מרכזים רפואיים מתקדמים, גיוס של מאות רופאים מומחים ומטפלים בכל התחומים, וחתימת הסכמי שת"פ לרווחת החברים.

ראש מחוז ירושלים והשפלה, ד"ר חגי פרנקל: "מינויים אלה מגיעים מתוך היכרות מעמיקה וקרובה עם צרכי החברים. זאת כחלק מהשקפת עולם שלמה של מכבי, המאמינה כי שירותי הבריאות הטובים ביותר בישראל הם אלה שמגיעים עם שירות קשוב, יחס אישי והתאמה תרבותית מלאה לצרכי החברים. אני בטוח ביכולתם של המנהלים החדשים ומתאמת קשרי הקהילה להוביל את השירות המצוין שניתן לחברי מכבי לרמות חדשות ולהעניק להם את מעטפת הבריאות הטובה ביותר בישראל".

מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר: "מכבי הייתה הראשונה לזהות את הצורך החיוני בהקמת מערך שירות וניהול מותאם לצרכי החברים בערים השונות. כך צמח מערך מתאמי קשרי הקהילה הייחודי של מכבי, ממנו צמחו מנהלי מרכזים רפואיים ומנהלי מרחבים מסורים, המעניקים לחברים שירות מקצועי ורגיש, מעצימים את השדרה הניהולית החרדית של מכבי ברחבי הארץ ומהווים חלק מחזון השירות של מכבי, שחרטה על דגלה מטרה אחת: להעניק לחבריה את שירותי הבריאות הטובים בישראל".