"טיסת חיסון" שליחי אפריקה ובני משפחותיהם נחתה בנתב"ג

    שלמה ריזל No Comments on "טיסת חיסון" שליחי אפריקה ובני משפחותיהם נחתה בנתב"ג

    "טיסת החיסון" הראשונה נחתה בנתב"ג: עלי הטיסה 80 עובדי שגרירויות ישראל באפריקה ובני משפחותיהם שהגיעו לישראל לקבל את מנת החיסון הראשונה לקורונה

    צילום: דוד קליגר
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) נחתה בישראל "טיסת החיסון" הראשונה של שליחי מדינת ישראל. על הטיסה 80 שליחי המדינה ובני משפחה משגרירויות ישראל ביבשת אפריקה שהגיעו לישראל לקבל את מנת החיסון הראשונה לקורונה.

    הטיסה יצאה מישראל ביום שלישי בערב, עברה בגאנה שם אספה את שליחי המדינה מנציגויות מערב אפריקה, ולאחר מכן באתיופיה, שם אספה את שליחי מדינת ישראל מנציגויות מזרח אפריקה, ונחתה היום בצהרים בנתב"ג.
    השליחים חוסנו בשדה התעופה עצמו, ועוד שעות ספורות ישובו על אותו המטוס למדינות השירות שלהם.

    במתחם המיוחד שהוקם לצורך המבצע בנתב"ג הוקמה משחקייה עבור ילדי השליחים שהגיעו, וצוות של טיפת חלב הגיע למקום על מנת לחסן תינוק בחיסונים המתאימים לגילו.

    שר החוץ גבי אשכנזי: "זו מחוייבותה של מדינת ישראל לדאוג לבריאותם של שליחי המדינה ובני משפחותיהם ברחבי העולם. אני גאה בעובדי משרד החוץ, ומשרדי הממשלה הנוספים, שמייצגים את ישראל בעולם כולו ומקדמים את האינטרסים של כולנו על מול מדינות העולם, תוך שהם עצמם, ובני משפחותיהם חשופים לאיומי הטרור של אויבינו, כמו גם לאיום מגפת הקורונה. מבצע החיסונים של שליחי מדינת ישראל בעולם ימשיך עד שכל שליחי המדינה, בדיוק כמו כל אזרחי המדינה, יחוסנו".



    0 תגובות