שמחת פורים ירושלמית לילדים המיוחדים של 'פתחיה' ו'פיתוחים'

    ארי טננבוים No Comments on שמחת פורים ירושלמית לילדים המיוחדים של 'פתחיה' ו'פיתוחים'

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: התפקיד שלנו להסתכל מאחורי המסכה של הצרכים המיוחדים | מנכ"ל רשת 'גני בית יעקב' הרב יצחק גולדקנופף: החינוך המיוחד בירושלים פורח ומשגשג בזכות ראש העיר מר משה ליאון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השמחה הירושלמית של הילדים המיוחדים, פרצה את גבולות ירושלים בשידור חי לבתים רבים ששמחו לקבל מנה מקדימה של שמחת פורים. ביום שני בשעות הערב בבניני האומה בירושלים, התקיימה מסיבת פורים בהוקרה לילדי והצוות החינוכי של רשת החינוך המיוחד 'פתחיה', בהפקת מוטי בוקצי'ין- חברת 'בולדוזר' . על הבמה שוררו שירי פורים משמחים שנשמעו בבתים רבים שהאזינו לשידור של המופע.

    אורח הכבוד באירוע, היה ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, שהחינוך בכלל והחינוך המיוחד בפרט, הם נושאים הקרובים לליבו. את נאומו פתח ראש העיר, בתודות לצוות החינוכי שמשקיע את כל יכולתו על מנת לקדם את ילדי החינוך המיוחד.

    ראש העיר קשר בין המסכות של פורים, ליחס המכבד שעלינו לאמץ כלפי הילדים המיוחדים: "פורים הוא זמן מיוחד מאוד. כל אחד יכול להתחפש למה שהוא רוצה. אף אחד מאיתנו לא חושב שהתחפושת היא אמיתית. זו רק תחפושת. זה רק מעטה חיצוני. עלינו לאמץ את הרעיון הזה גם כלפי אנשים עם צרכים מיוחדים. מדובר בעולמות שלמים, באנשים, שיש להם כמו- תחפושת חיצונית. כל אחד ואחת מהם הוא עולם ומלואו. עולם של רגשות, של צרכים, מאווים ושאיפות. טוב יהיה אם נרגיל את עצמנו לראות את היופי שיש בכל אדם, גם אם הוא שונה, והכי חשוב: לראות בו, או בה, אדם".

    ראש העיר מר משה ליאון, הביע את רגשי הוקרתו למסירות של 'פתחיה' והעומד בראשה הרב יצחק גולדקנופף, לכל נושא החינוך המיוחד: "אני רוצה להצדיע מכאן, לכל העוסקים במלאכת הקודש, ובראשם אנשי רשת פתחיה והמנכ"ל המסור הרב יצחק גולדקנופף. המשיכו לחולל את השינוי הגדול למען בעלי הצרכים המיוחדים, המשיכו לחולל את השינוי אצלנו, בכל הנוגע ליחס שלנו כלפי השונה! ראש העיר סיים את דבריו בדברי תודה לכל השותפים למיזם החשוב לגיוס כספים עבור 'פיתוחים':

    נשיא 'פתחיה' ומנכ"ל רשת 'גני בית יעקב' הרב יצחק גולדקנופף, סיפר על הפריחה הגדולה של החינוך המיוחד בירושלים, בתקופת כהונתו של ראש העיר מר משה ליאון, ששם לו למטרה לקדם את נושא החינוך המיוחד ולהפוך את ירושלים למודל לחיקוי בכל הקשור לחינוך המיוחד.

    הרב גולדקנופף העניק לראש העיר תעודת הוקרה בשמם של הילדים המיוחדים, שהודו לו על המסירות הגדולה וההשקעה הרבה שהעירייה בראשותו משקיעה, בקידום הצרכים של הילדים המיוחדים ובעלי הצרכים המיוחדים.

    הרב גולדקנופף הודה לראש העיר מר משה ליאון, על שפינה מזמנו להשתתף באירוע שכולו הוקרה לילדים מיוחדים. ולכל התורמים והמסייעים שהיו שותפים למיזם הגדול של גיוס הכספים עבור 'פיתוחים'



    0 תגובות