הישג ישראלי עולמי: 'שיבא' נבחר לאחד מעשרת ביה"ח הטובים בעולם

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הישג ישראלי עולמי: 'שיבא' נבחר לאחד מעשרת ביה"ח הטובים בעולם

    המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek בחר את במרכז הרפואי שיבא – תל השומר, לאחד מעשרת בתי החולים הטובים בעולם

    פתיחת מחלקת הקורונה בשיבא צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הישג חסר תקדים לרפואה בישראל: המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek פרסם היום את שמות בתי החולים הטובים ביותר בעולם. גם השנה, זו השנה השלישית ברציפות, המרכז הרפואי שיבא ב-TOP 10 העולמי של צמרת בתי החולים הטובים ביותר לצד מאיו' קליניק, קליבלנד קליניק, טורונטו ג'נרל ועוד.

    פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא אמר לאחר ההכרזה: "במהלך השנה האחרונה, למול אתגרי הקורונה, התגלתה מערכת הבריאות הציבורית בישראל במלוא עוצמתה".

    פרופ' קרייס הוסיף כי "מסירות הצוותים הרפואיים, המקצועיות הבלתי מתפשרת ופריצות הדרך במחקר, בטכנולוגיה ובחדשנות, מציבים אותנו שוב בצמרת בתי החולים הטובים ביותר בעולם. הצוותים הרפואיים הצליחו להוביל את המאבק הלאומי בקורונה, תוך קידום ומתן הרפואה הטובה והמתקדמת ביותר. אני מצדיע לכם. הישג זה הוא שלכם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תצפו בראיון של ד״ר מאלון אשר פיתח את החיסון לקורונה. כבר 6 מליון אנשים צפו בראיון הזה. הוא בפירוש אומר שהחיסון שפיתח שונה לגמרי והיום כבר איננו בטוח. בכל אופן- הוא אומר שבתי החולים מקבלים כסף אם הם כותבים שהחולה שהגיע לבית החולים בא עם קורונה ומקבלים עוד כסף אם הם שמים אותו על מכונת הנשמה ועוד כסף אם הוא נפטר והם רושמים שהיה לו קורונה. בתי החולים בכל העולם מקבלים כספים עבור הקרונה. בערך 30000 דולר עבור כל חולה כזה. הגיע הזמן שתתעוררו. אין שום בית חולים שהוא טוב ואין שום סיבה לתת פרסים לשום בית חולים.. את הראיון תוכלו לראות רק באנגלית בטלגרם או בראמבל. פיקחו את העיניים.