נתניהו פנה לבנט וסער: "בואו נקים ממשלה יציבה"; סער דחה את ההצעה

    איתי גדסי No Comments on נתניהו פנה לבנט וסער: "בואו נקים ממשלה יציבה"; סער דחה את ההצעה

    ראש הממשלה הציע לבנט ושקד שיריונים בליכוד עם חלק במוסדות המפלגה אם יעברו לליכוד. בימינה דחו את ההצעה לעת עתה

    בנט עם נתניהו במליאת הכנסת צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המשלה בנימין נתניהו פנה בערב לראשי מפלגות הימין שיכולות כבר מחר בבוקר להקים ממשלת ימין בנט וסער ואמר: "אני פונה אליכם נפתלי בנט וגדעון סער, בואו נקים ממשלת יציבה, למרות המחלוקות שהיו לנו".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לבנט כניסה מיידית לליכוד בתמורה להמלצה לנשיא בשבוע הבא. ההצעה כוללת שיריון של שבעת חברי ימינה ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד בשתי מערכות הבחירות הקרובות בלי קשר לשאלה מתי הן תיערכנה.

    בנוסף, מוצע לבנט ייצוג באותו יחס במרכז הליכוד ובקרב מתפקדי המפלגה, דהיינו כ-17% מחברי כל המוסד. נתניהו נפגש השבוע עם יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ כדי לקבל את הסכמתו למהלך.

    בנט ושקד ביקשו במשך שנים להיכנס לליכוד, ולמעשה יציאתם לדרך העצמאית ב-2013 נבעה בגלל שנחסמו בידי נתניהו. כעת מקווה ראש הממשלה כי ההצעה תימנע את חבירתו של בנט לגוש השני, ותסייע לו להקים ממשלה אף שלפי שעה אין לו רוב בשל התנגדות סמוטריץ' להקמת ממשלה בקולות רע"ם. כך חושף העיתונאי עמית סגל.

    בימינה מסרו בתגובה להצעת ראש הממשלה: "נפתלי בנט דואג לאזרחים, לא לשיריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

    מיו"ר תקווה חדשה גדעון סער נמסר בתגובה: "באותו יום ממש שבו הוא ואנשיו שוב מפיצים נגדי ונגד נשיא המדינה תיאוריות קונספירציה הזויות וכוזבות – נתניהו פונה אלי כדי שאצטרף אליו. תשובתי: אקיים את התחייבותי לבוחר. לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונת נתניהו המעדיף את טובתו האישית על טובת המדינה – פוגעת בישראל".



    0 תגובות