רגע לפני קניית דירה • בטיחות הדירה

    ז'ק ויניצקי No Comments on רגע לפני קניית דירה • בטיחות הדירה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סורגים? דלת ביטחון בכניסה?

    סורגים על החלונות, דלת ביטחון  וזכוכית שאינה מפרקת לרסיסים הם רק חלק מנושאי הביטחון בדירה שכדאי לבדק. היו בניינים שבדירות הגבוהות לא היו סורגים והפורצים ניצלו את הסורגים בקומות התחתונות לטיפוס על קיר הבניין.

     

    מעקות תקינים?

    גובה מעקה  צריך להיות לפחות 105 ס"מ מהריצפה,  או במידה ומורכב מעל קיר בנוי 105 מאותו מקום. גם המרחק בין המוטות האנכיים במעקה זקוק להתבוננות. מרווח גבוה מידי עלול לגרום לילדים לעבור דרכו או להיתקע בין המוטות.

     

    סוגי זכוכית

    אם זאת דירה ישנה יתכן שעובי הזכוכית לא תקינה לגודל החלון, מה שעלול לגרום להתפרקות הזכוכית מהחלון ולסכנת נפשות, במיוחד בבית עם ילדים.

     

    מדרגות בדירה

    בדירה של 2 קומות יש לוודא כי גובה המדרגות שווה. ישנה נוסחה מתמטית איך לבדוק את הגובה של המדרגות ביחס לגובה הקומה ומספר המדרגות. שינויים ממנה עלולים לגרום לעולים או יורדים במדרגות לנפילה.

     

    צנרת גז

    יש לוודא כי ההתקנה של ברז הגז נעשתה במקום מוסתר ומאובטח, וללא גישה לילדים (בדרך כלל מתחת לשיש בארון מוסתר) דליפת גז עלולה להיות הרת אסון.

     

    האדריכל ז'ק ויניצקי נולד במכסיקו ועשה שם את לימודיו. הוא הושפע מאד מכל מה שספג: החומרים, הצבעים, טקסטורות, ופרופורציות. ז'ק עלה ארצה לפני מעל 20 שנה וממשיך את עיסוקו המשלבים אדריכלות ועיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר.

    כאדריכל שומר תורה ומצוות ניתן לומר שעבודתו של ז'ק מאתגרת מאד. משרד האדריכלים של ז'ק עובד יד ביד עם המגזין "דירה נאה" על מנת לחשוף בפני הציבור הרחב ידע רחב ומקצועי לבניה ולעיצוב.

    נשמח לקבל שאלות, בתגובות לכתבה זו או באמצעות טופס הצור קשר באתר על מנת שנוכל לענות עליהם בלי נדר בתכניות הבאות.

    טל. משרד 09-7744842 מייל [email protected]

     

    ofra



    0 תגובות