ראה"מ בלוד: "התפתחה כאן חזית שנייה – זאת אנרכיה שלא נשלים איתה""

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ בלוד: "התפתחה כאן חזית שנייה – זאת אנרכיה שלא נשלים איתה""

    ראה"מ נתניהו יחד עם השר אמיר אוחנה, המפכ"ל ור"ע לוד סיירו יחד בלוד, עם הגעת כוחות מג"ב מתוגברים וההכרזה על מצב חירום בעיר, "מדובר כאן בעניין של חיים ומוות אנחנו צריכים להחזיר את המשילות למקום. נטיל עוצר על העיר". המפכ"ל העביר את לשכתו ללוד

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהכריזו על מצב חירום בעיר לוד, בעקבות האנרכיה והפרעות שביצעו תושבי העיר הערביים כנגד כוחות הביטחון והתושבים היהודיים, ראש הממשלה הגיע בשעת לילה לעיר לוד מלווה במפכ"ל המשטרה, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה וראש העיר יאיר רביבו.

    ראש הממשלה אמר בדבריו לתקשורת: "במהלך החזית ברצועה התפתחה חזית שנייה, מה שאנחנו ראינו כאן – זאת אנרכיה. פוגעים באזרחים, ברכוש, במכוניות מציתים בתי כנסת. אנחנו לא נסבול את המראות הללו, במיוחד העם שלנו שראה מראות כאלו במקומות אחרים".

    עוד הוסיף, "הכרזנו מייד על מצב חירום מיוחד בלוד. פלוגות מג״ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה. הנחיתי לפעול ביד קשה עם מפירי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב ללוד ולכל חלקי הארץ את השקט והסדר בהקדם האפשרי".

    נתניהו ציין את הוויכוח ההזוי עם היועמ"ש על ההכרזה על מצב חירום ואמר, "היה וויכוח מגוחך בין המשפטנים על ההכרזה על מצב חירום, אם זה לא מצב חירום, מה זה מצב חירום?" תהה ראש הממשלה. נתניהו דרש ממנהיגי הציבור הערבי לצאת בעוצמה כנגד מפירי החוק.

    מפכ"ל המשטרה אמא: "היו לא מעט אירועים שניסינו להגיע אליהם – ולא הצלחנו. העיר לוד חוותה אירועים לא פשוטים שסיכנו חיי אדם. החל מהלילה אעביר את לשכתי ללוד".

    לפני כן, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים דיון עם שרי הביטחון והבט״פ, המפכ״ל, ראש המל״ל, היועמ״ש ובכירים נוספים לאור האירועים בלוד.

    בדיון סיכם ראש הממשלה נתניהו על הכרזת מצב חירום מיוחד בלוד והשר לביטחון פנים אוחנה הודיע שהוא יפעיל את סמכותו בעניין לאלתר. בנוסף סוכם שפלוגות מג״ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה.

    ראש הממשלה הנחה לפעול ביד קשה עם מפירי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב לעיר את השקט והסדר בהקדם האפשרי.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות