283 מאומתים אתמול – 0.4% מהבדיקות חיוביות

    צבי טסלר No Comments on 283 מאומתים אתמול – 0.4% מהבדיקות חיוביות

    אתמול התגלו 283 מאומתים חדשים – 0.4% מהבדיקות חיוביות. 69 מאומתים נוספים מחצות | 21 מהחולים במצב קשה, 16 במצב קריטי ו-14 מונשמים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שלישי), כי אתמול התגלו 283 מאומתים חדשים מתוך 67,926 בדיקות שבוצעו, 0.4% מהבדיקות חיוביות. 69 מאומתים נוספים מחצות.

    מניין החולים הפעילים בישראל עומד על 1,537, 54 מחצות. 45 מאושפזים בבתי חולים ו-1 במלונית. 21 מהחולים במצב קשה, 16 במצב קריטי ו-14 מונשמים.

    מניין הנדבקים מאז תחילת הגל הראשון ועד כה עומד על 841,319. מניין הנפטרים המצטבר עומד על 6,429.

    מבצע החיסונים: 5,566,179 בני אדם התחסנו במנה הראשונה ו-5,163,037 חוסנו גם במנה השנייה. 

    פילוח מאומתים לפי מקור הדבקה (בארץ או בחו"ל)

    אזורי תחלואה: 55% מאזרחי ישראל גרים במקום עם תחלואה. לפני 16 יום, ביום חילופי השלטון, 18% היו באזור עם תחלואה.

    דוח של אמ"ן המתפרסם הבוקר מראה עליה חדה במספר המאומתים החדשים בימים האחרונים וכן שפיזורם מתפזר על כל רחבי המדינה ולא מצטמצם באזורים בודדים. באמ"ן מזהירים כי אם לא יינקטו פעולות מידיות קיים סיכון להגדלת ההדבקה ולעלייה בשיעורי התחלואה.

    פרצת נתב"ג: נוכח החשש מהתפרצות מחודשת של נגיף הקורונה בישראל, ראש הממשלה נפתלי בנט פועל לאסור טיסות של ישראלים למדינות המוגדרות אדומות ללא אישור של וועדת חריגים.

    "זו תהיה עבירה על החוק" הדגיש בנט במהלך ביקור במרכז חיסונים בחולון. ראש הממשלה שב וקרא לבני הנוער לצאת ולהתחסן. והגדיר יעד של שלושים אלף חיסונים ביום.

    קריאת הרבנים: הבוקר קראו מרנן ראש הישיבה הגאון הרב גרשון אדלשטיין ומרן שר התורה הגאון הרב חיים קנייבסקי בקריאה לכל התלמידים והתלמידות מגיל שתיים עשרה שלא חלו בקורונה – לצאת ולהתחסן בשל החשש המתפרצות מחודשת.

    "בהיות שהדבר נוגע לחשש פיקוח נפש לאחרים וסכנה ממשית לביטולן תור ראוי להתחסן בהוראת הרופאים והשומע בקול חכמים ישכון בטח" כתבו.

    שמונה נוסעים ישראלים נעצרו טרם עלייתם לטיסה לרוסיה המוגדרת מדינה ברמת סיכון גבוהה. השמונה היו עם דרכונים זרים ולא קיבלו אישור מוועדת חריגים כפי שמחייבות התקנות. הם הורדו מהטיסה והועברו לחקירה.

    משרד הבריאות מבהירים כי יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות ברמת סיכון מירבית אסורה, למעט מי שמחזיק באישור הקבוע בתקנות. יציאה למדינות אלו ללא האישור, הינה עבירה אשר על הפרתה יוטל על המפר קנס בסך 5,000 ש"ח.

    זן הדלתא של נגיף הקורונה מתפשט בישראל ותוקפם של מיליון וארבע מאות אלף חיסונים הנמצאים במחסני משרד הבריאות עומד לפוג. ישראל מנהלת מגעים ושיחות מול חברת פייזר כדי להקדים את המשלוח הבא. כמו כן, מתנהלים מגעים עם מדינות אחרות שיוכלו להשתמש בחיסונים על מנת שלא ייזרקו לפח.



    0 תגובות