אין גבול לציניות: מאבטחים מנעו הגשת 2,500 מכתבי התפטרות של המתמחים

    צבי טסלר No Comments on אין גבול לציניות: מאבטחים מנעו הגשת 2,500 מכתבי התפטרות של המתמחים

    בכניסה למשרד הבריאות הוצבו 3 מאבטחים שמנעו את כניסתם של נציגי המתמחים שהביאו את 25000 מכתבי התפטרות של המתמחים, לאחר שמרד הבריאות והאוצר לא נענה לדרישותיהן לקיצור התורניות כפי שדרשו. יו"ר ארגון הרופאים המתמחים ריי ביטון אמר בתגובה: "15 שנים של הכשרה ובסופו של דבר מבקשים מאיתנו להשאיר את המכתבים אצל המאבטחים בכניסה. ביזיון למשרד הבריאות"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחאת המתמחים נמשכת: ארגון המתמחים מתנגד לתוכנית החומש שהציג משרד הבריאות, לדברי המתמחים מדובר על קיצור תורניות רק ל-10% מסך המתמחים. בנוסף קיצור התורנות ל-18 שעות לא מספק ועדיין מדובר במשמרות המסכנות חיי אדם.

    בתגובה להצגת תוכנית החומש שלא עונה על דרישות המתמחים, דרשו 2500 מתמחים להגיש את התפטרותם למשרד הבריאות במחוזי בתל אביב, אך 3 מאבטחים שהוצבו בכניסה למשרד חסמו את כניסת המתמחים. המתמחים השאירו את מכתבי ההתפטרות מודבקים על דלתות הכניסה.

    ככל הנראה, ‏אף נציג רשמי לא מוכן לקבל את מכתבי ההתפטרות של המתמחים מכתבי ההתפטרות מחכים על כניסת לשכת משרד הבריאות המחוזי בתל אביב.

    בארגון המתמחים אומרים היום, כי עוד אחד מרגעי השפל של משרד הבריאות, המצאה כדין מודבקת על דלת הכניסה הנעולה והמאובטחת ע"י 3 מאבטחים – כך נאלצו להגיש היום אחה"צ ארגון הרופאים המתמחים, את 2500 מכתבי ההתפטרות של המתמחים הסטאז'רים והסטודנטים.

    עו"ד סיגל פעיל, המייצגת את ארגון הרופאים המתמחים מרשם ומומחית בדיני עבודה אמרה: "זה יום מביך וקשה שבו משרד הבריאות נעל את עצמו ואיבטח את שעריו במאבטחים כדי לא לאפשר לרופאים המתמחים להגיש את 2500 מכתבי ההתפטרות ולכן הנחיתי את הרופאים לבצע "המצאה כדין" ולהדביק את מכתב ההתפטרות על הדלת הנעולה של המשרד ואת 2500 החתימות בכניסה בסמוך לדלת".

    יו"ר ארגון הרופאים המתמחים ריי ביטון אמר בתגובה: "בושה וחרפה. 15 שנים של הכשרה ובסופו של דבר מבקשים מאיתנו להשאיר את המכתבים אצל המאבטחים בכניסה. ביזיון למשרד הבריאות".



    0 תגובות