החברה הישראלית שנבחרה על ידי TIME ברשימת מאה ההמצאות הטובות

    נדב דוד No Comments on החברה הישראלית שנבחרה על ידי TIME ברשימת מאה ההמצאות הטובות

    חברת Percepto נוסדה בשנת 2014 על ידי דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן והיא כיום אחת מעשר חברות הרחפנים האוטונומיים הגדולות בעולם בתחום ניטור אתרים

    צילום: חברת פרספטו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערכת הבינה המלאכותית AIM של חברת פרספטו ממודיעין, מפתחת הרחפנים האוטונומיים, נבחרה על ידי TIME ברשימת מאה ההמצאות הטובות ביותר של השנה. תהליך הבחירה של הרשימה נעשה בעזרת המלצות של עורכים וכתבי העיתון ברחבי העולם. הבחירה בין ההמצאות נעשתה על בסיס מספר קריטריונים מרכזיים ובהם מקוריות, יצירתיות, יעילות, שאפתנות והשפעה.

    רחפני פרספטו פועלים כיום במאות אתרי תשתיות ותעשייה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה, איחוד האמירויות ועוד. יחודם של הרחפנים האוטונומיים ביכולת לנהל את עצמם לבד, לצאת לטיסות סיור ולחזור במועד לצורך הטענה. המערכות הטכנולוגיות מאפשרות להם ללמוד את תוואי השטח ולזהות התרחשויות חריגות שיש להתריע עליהן.

    הטכנולוגיה היחודית מאפשרת להם לעבוד גם בתנאי חשיכה, גשם, שלג, שרב כבד וערפל ועם אישור מיוחד לעבוד גם מעבר לטווח הראיה של המפעיל. פרספטו עובדת בשיתוף פעולה עם חברות מובילות בעולם ובהן בוסטון דיינמיקס, Verizon, חברת החשמל של פלורידה FP&L, מפעלי ים המלח ומתקני אנרגיה בדובאי.

    "זהו כבוד גדול עבורנו להיכלל ברשימה היוקרתית של ה-TIME, מותג מדיה עולמי כבר קרוב למאה שנים", אמר מנכ"ל פרספטו, דור אבוחצירה. "פרספטו יצרה אמצעי טכנולוגי חדש לניטור מפעלי תעשייה ותשתית על ידי שילוב בינה מלאכותית ורובוטיקה אוטונומית עם יכולת ניתוח נתונים חזותיים מתקדמת. הכניסה לרשימת מאה ההמצאות היא עדות להישג זה, ואנו מודים לעורכים ולצוות  TIME על ההכרה הזו".

    חברת Percepto נוסדה בשנת 2014 על ידי דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן והיא כיום אחת מעשר חברות הרחפנים האוטונומיים הגדולות בעולם בתחום ניטור אתרים. החברה גייסה מאז הקמתה 72.5 מיליון דולר ומעסיקה מעל 140 עובדים במשרדיה בישראל, במרכז חדשנות והדגמה בטקסס ובאוסטרליה.

    היא נמצאת בשלבי צמיחה והגדלת מספר העובדים במרכז הפיתוח במודיעין במגוון רחב של מחלקות ותפקידים כולל תפקידי פיתוח, ענן, תוכנה, אלגוריתמיקה, אלקטרוניקה ובינה מלאכותית.

    פרספטו תכריז ביום רביעי הבא, 17 בנובמבר, על חידושים בתחום המוצר והבינה המלאכותית המותאמים לתעשיות האנרגיה הסולארית, מכרות, נפט, גז ועוד.



    0 תגובות