הגר"ד כהן לבחורים: "לא להסתפק במועט, להשלים את המסכת אותה לומדים"

    אבי יעקב No Comments on הגר"ד כהן לבחורים: "לא להסתפק במועט, להשלים את המסכת אותה לומדים"

    הנהלת ישיבת "קנין דעת" בעיר בית שמש קיימה כנס בוגרים, שנערך לרגל שש שנים לייסוד הישיבה |  ראש הישיבה הגר"ד כהן נשא דברי חיזוק במעלת סיום מסכת שבה מתחילים ללמוד, וסיפר על ימיו כבחור בישיבה | במהלך הכינוס נשא דברים הרב סורוצקין שאמר כשקמה הישיבה היה 'אפיקורס' – לא האמין שהישיבה תשרוד | גלריה 

    צילום: צילום: קובי הר צבי.
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת ישיבת "קנין דעת" בעיר בית שמש קיימה כנס בוגרים, בראשות ראשי הישיבות הגאון רבי דוד כהן והגאון רבי שלום בער סורוצקין וראש ישיבת קנין דעת הגאון רבי יוסף אברמובסקי . לרגל שש שנים להקמת הישיבה.

    הגר"ד כהן נאם בכינוס ואמר: "בחורי ישיבה לא צריכים להסתפק במועט. צריכים ללמוד כמו שאני למדתי בישיבה, ולהשלים את לימוד המסכת הנלמדת בשלמותה".

    "חשיבות מרובה יש ללימוד מסכת בשלמות לקנות שלמות בידיעת התורה ולא רק ללמוד כמה דפים פה וכמה דפים שם, כי אם לומדים כך חסר ביסוד לגדול תלמידי חכמים", אמר ראש הישיבה.

    עוד נשאו דברים המשגיח הגאון רבי ראובן הכסטר וראש הישיבה הגאון רבי יוסף אברמובסקי, כנס הבוגרים  ננעל בשיחתו של הגרש"ב סורוצקין שנשא דברים לרגל היארצייט של הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל.

    במהלך דבריו אמר הרב סורוצקין, על דרך הלימוד בה נוקטת הישיבה, כשהודה כי כשקמה הישיבה היה 'אפיקורס' – לא האמין שהישיבה תשרוד, והנה רואים אחרי שש שנים איזה מקום תורה חשוב קם כאן שמביא תועלת עצומה לעולם התורה.



    0 תגובות