'סמארט קליק' חנכו את המשרדים החדשים; כולם באו לברך | גלריה

    נדב דוד No Comments on 'סמארט קליק' חנכו את המשרדים החדשים; כולם באו לברך | גלריה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסוף השבוע האחרון התקיים מעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה למשרד הפרסום הדיגיטלי החרדי המוביל 'סמארט-קליק' בבעלותו של הפרסומאי משה לוינגר וסמנכ"ל המשרד אברימי קליגר, במשכנם החדש והמפואר, במגדלי ב.ס.ר 1 הסמוך ונראה לעיר התורה והחסידות בני ברק.

    במשך שעה ארוכה נהרו אל אירוע ההשקה המפואר והמושקע במיוחד כל המי ומי בעולם הפרסום והמדיה החרדי, לצד בעלי עסקים וחברות, גופים ועמותות המיוצגים ב'סמארט קליק' ומקבלים מעטפת פרסומית דיגיטלית מושלמת מצוות המשרד, שם התקבלו בחגיגיות, כשהם מתכבדים בברים עשירים במגדנות וכל טוב.

    רגעי השיא של האירוע נרשמו בעת כניסתו של רב העיר בני ברק הגאון רבי ח.י. אייזיק הלוי לנדא שליט"א, אשר התכבד בקביעת מזוזה למשכן החדש, כשלאחמ"כ ערך במקום מעמד 'לחיים' כשלצידו הנהלת המשרד, הצוות הבכיר ואורחים רבים.

    בתוך דבריו ציין הרב בהתבטאות מעניינת כי "בימים אלו יצאנו מחנוכה שכל המצווה היא פרסום הנס. שתזכו בעז"ה לפרסם את ביאת משיח בקרוב. גדו"י אמרו שעל המשיח ג"כ יכתבו בעיתונים. כיום זה לא רק בעיתונים, אלא בחוצות ובכל מקום, כמו שאתם עושים. בהצלחה רבה לכם". רב העיר בירך את המנכ"ל, הסמנכ"ל וכל צוות המשרד, ואיחל להם המשך הצלחה רבה בתפקידם המחייב מלא האחריות.

    במהלך האירוע הוצגו נתונים המלמדים על המעבר של יותר ויותר חברות לפרסום בדיגיטל. מנכ"ל 'סמארט קליק' משה לוינגר, סיפר על הימים הראשונים של המשרד, כשהחזון של פרסום חרדי בדיגיטל היה נשמע כמו עתיד רחוק: "היום המהפכה של הפרסום בדיגיטל כבר כאן. אין ספק שהקורונה האיצה את התהליך שהחל עוד קודם והיום אנחנו גאים להיות בקדמת הבמה של הפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי'.

    אנו יודעים להציע ללקוחותינו, את מכלול השירותים של משרד פרסום דיגיטלי עם פילוח נכון של קהלי היעד בתוך המגזר החרדי". בסיום דבריו אמר לוינגר כי הוא "מודה ללקוחות הוותיקים, לצד החדשים שעתה הצטרפו למשרד, ולאלו שצפויים להצטרף בקרוב".

    בין המשתתפים באירוע נצפו בעלי רשת ספרי אור החיים ר' יעקב ביבלה ור' שאול נוסבוים, מנכ"ל 'נתיב פיתוח' ר' שמחה גריידינגר, מנכ"ל הבצפר החרדי איתן דובקין, מנכ"ל מקס דיגיטל ר' שמחה מרגליות, אהרן גפני ממנהלי הכוון תעסוקתי בני ברק.

    כל אלו לצד מנהלי השיווק של המדיות החרדיות והדתיות, פרסומאים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל. בסיום השתתף הרבי מנעשכיז אשר לוינגר נמנה על מקורביו ומתפללי בית מדרשו באשדוד. יצויין כי כל משתתף זכה בתשורה נאה – דיסק און קי ממותג, גדוש תוכן דיגיטלי מבית "סמארט קליק".

    עולם הפרסום החרדי עובר בשנים האחרונות יותר ויותר לערוצים הדיגיטליים. הצמיחה של אפיקי הפרסום הדיגיטליים, החלה בצעדים קטנים והתגברה באופן מתמיד, עד שהופיעה הקורונה אשר השפיעה באופן דרמטי על היקף השימוש של המגזר החרדי בערוצים הדיגיטליים השונים.

    את פירות הצמיחה הללו חווים מידי יום במשרד הפרסום הדיגיטלי החרדי המוביל 'סמארט קליק'. מנכ"ל המשרד איש הפרסום הדיגיטלי משה לוינגר וסמנכ"ל אסטרטגיה שותפו אברימי קליגר, מנצחים על קמפיינים הולכים וגדלים של פרסום דיגיטלי במגזר החרדי. לקוח מרוצה רודף לקוח מרוצה. קמפיין רודף קמפיין בס"ד.

    הגדילה המתמשכת כל העת בשוק הדיגיטל מחייבת הגדלה של מצבת העובדים, להרחיב את הצוות האיכותי בכדי לתת את המרב עבור הלקוחות. צוות נרחב ומוגדל מצריך מעבר למשרדים גדולים ורחבים. בשבועות האחרונים, השלימה 'סמארט קליק' את המעבר למשרדים החדשים והמפוארים במגדלי ב.ס.ר 1 באזור העסקים של בני ברק, ובימים אלו כאמור נחנכו המשרדים ברוב פאר והדר.

    תיעוד האירוע:

     

     



    0 תגובות