גידול נדיר הוסר בהצלחה מראשו של אחד העובדים בבית החולים הדסה

    אבי יעקב No Comments on גידול נדיר הוסר בהצלחה מראשו של אחד העובדים בבית החולים הדסה

    בניתוח מיוחד בבית החולים הדסה עין כרם רופא מנתח הסיר גידול שפיר מראשו של אושרי אחד העובדים בבית החולים | אושרי: "לרגע לא תיארתי לעצמי מהם הכאבים הללו שחוויתי" | ד"ר מוסקיווסי: "זה אמנם גידול שפיר אך הוא היה מאד מסוכן למח של המטופל

    צילום: אבי יוספי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אושרי בוקובזה בן 43 ממבשרת עובד בבית החולים הדסה עין כרם במחלקת רשומות רפואיות, יום בהיר אחד הוא החל להרגיש כאבים חזקים בראש ובעיניים וחש כי גופו נוטה לצד שמאל, כשהמצב ממש החמיר והוא הרגיש שהוא לא יכול לעבוד כרגיל פנה למיון בית החולים לערוך בדיקות שגרתיות, שלרגע הוא לא תיאר לעצמו מה התברר לבסוף.

    שהגיעו תוצאות ה MRI הבין אושרי כי במוחו יש גידול שפיר בגזע המוח. "הייתי מאד מבולבל ולא הבנתי בכלל את המשמעות של זה, אבי היה בעבר סניסטר בחדר ניתוח המון שנים והתקשרתי להתייעץ איתו, הוא אמר לי חד משמעית שאלך לד"ר מוסקוויסי והוא יערוך לי ניתוח" סיפר.

    ואכן כך היה, ד"ר מוסקוויסי ניתח אותו בהצלחה רבה והציל אותו מגידלו מסוכן. "הגידול הזה מאד מסוכן, הוא גורם ללחץ על המח הקטן" מסביר הד"ר "המוח הקטן אחראי על הקואורדינציה וויסות תנועות הגוף וכן על שמירה של שיווי משקל וטונוס השרירים, למרות שזה גידול שפיר הוא מסוכן לאור העובדה שיש הרבה התפתחות של כל דם בתוך הרקמות, למרות הרגישות הרבה לא הייתה ברירה אלא לבצע ניתוח ארוך שארך 12 שעות וכלל אף צנתור מח מקדים".

    אושרי מספר שאחר שהניתוח עבר בהצלחה הוא עבר תהליך שיקום ועשה הרבה תרגילים על מנת להתאושש, ובסיום ההתאוששות חזר לעבוד בבית החולים שלשה חודשים בלבד לאחר הניתוח.



    0 תגובות