מהפכה בירושלים: רישום לגנים ללא בירוקרטיה

    אבי יעקב No Comments on מהפכה בירושלים: רישום לגנים ללא בירוקרטיה

    בעוד שבועיים תחל עונת הרישום לגני ילדים בירושלים | בתום מאמץ טכנולוגי מורכב הודיעה העירייה כי מעתה ההורים יוכלו לרשום את ילדיהם לגנים בכל בית כנסת באמצעות מערכת 'נדרים פלוס' | ראש העיר משה ליאון אמר: "אני גאה ומאושר להוביל את מהפכת הנגישות שתקל על אלפי הורים, אני בטוח שנשמש דוגמה לכלל הערים בארץ"

    ילדים חרדים אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנים של קשיים בירוקרטיים, אנו מתבשרים על מהפכה של ממש בהנגשת רישום הילדים לגנים בעיר ירושלים. בתום מאמץ טכנולוגי מורכב אותו הובילו בעיריית ירושלים בהנחיית ראש העיר, החל מעונת הרישום הקרובה יוכלו ההורים לרשום את הילדים לגנים העירוניים באמצעות מערכות 'נדרים פלוס' המותקנות בכל בתי הכנסת והיכלי התורה, שעל פי הנחיית ראש העיר המערכות יפעלו כאמור כבר מתקופת הרישום לשנת הלימודים הקרובה, כך שכל הורה יוכל להיכנס למערכת נדרים פלוס שבבית הכנסת השכונתי. המערכת תציע לו את הגנים הרלוונטיים, והוא יוכל לבחור לאיזה גן לרשום את הילד או הילדה. לאחר מכן יקבל אישור הרשמה, ובכך יסתיים ההליך.

    עד כה היו ההורים נדרשים להגיע פיזית למשרדי העיירה ולהצטייד בטפסים שונים כשהאלטרנטיבה הייתה להירשם דרך האינטרנט, אפשרות שלא כל כך נגישה עבור הורים רבים במגזר החרדי המתנזר מטכנולוגיה, וכעת, מהפכת הנגישות תשים קץ לבירוקרטיה המיותרת, ותחסוך מאלפי הורים זמן מיותר והמון כאב ראש, שבנוסף העייריה תתגבר את מוקדי הרישום בשכונות, עבור אלו המעוניינים להגיע ולהירשם באופן בלתי אמצעי במנהלים הקהילתיים.

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון שיזם ודחף את המהפכה אמר: "המוטו שמכוון אותי בעשייה הציבורית בעיר הוא לחסוך את הבירוקרטיה שמעיקה על החיים של כולנו. לכן, אין שמח ממני היום כשהצלחנו לפרוץ דרך במעבי הג'ונגל הבירוקרטי ולסלול להורים דרך קלילה ומהירה ללא שום עיכובים מיותרים. אני בטוח שאלפי הורים ייהנו מהמערכת כבר בעונת הרישום הקרובה, ועוד רבים אחרים בשנים הבאות. אין ספק שנשמש דוגמה לערים אחרות שימהרו לחקות את המהפכה החשובה הזאת" אמר ראש העיר.

    גב' אורית דולב ראש אגף החינוך שחתומה על ביצוע המהפכה בפועל ציינה כי "בתחילת הדרך רבים טענו כי האפשרות לא ישימה וייקח שנים בשביל להפוך אותה לנגישה. אני שמחה שהצלחנו להוכיח לכולם שעם רצון טוב, נחישות ואמונה בחשיבות מתן שירות לאזרח, הצלחנו לעזור לתושב ולהקל מעליו את סבלות הבירוקרטיה" אמרה.

    הרב שמואל גרינברג מנהל אגף חינוך חרדי הוסיף: "המהלך הזה הוא תקדימי ואני מקווה שבעתיד ישמש את העירייה ותושביה גם בהליכים בירוקרטיים נוספים. ראש העיר הצליח להסיר חסמים בירוקרטים משמעותיים, ולאפשר את המהלך גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה רעיונית. הוא עמד איתן נגד טיעונים ומכשולים רבים והצליח. יצרנו יחד מערכת מתוחכמת שתוכל להתמודד מצד אחד עם דרישות הבירוקרטיה הרבות, ומצד שני תקל על ההורים. בשם רבבות הורים בהווה ובעתיד אני מודה לראש העיר". סיים את דבריו.



    0 תגובות