שרת החינוך בטקס חילופי מנכ"ל המשרד: "כוח עזר משמעותי למשרד"

צבי טסלר No Comments on שרת החינוך בטקס חילופי מנכ"ל המשרד: "כוח עזר משמעותי למשרד"
משרד החינוך צילום: פלאש 90
22:05
30.04.24
אבי מימרן No Comments on ח"כ מילביצקי חושף: "ח"כי הליכוד לא מעודכנים בכלום"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במשרד החינוך התקיים היום (שני) טקס חילופי מנכ"לים וקבלת פנים לסגן שרת החינוך, מאיר יצחק הלוי. לתפקיד מנכ"לית המשרד נכנסה דלית שטראובר, לאחר פיטוריו של המנכ"ל יגאל סלוביק על ידי השרה.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון נשאה דברים: "אני מאוד מתרגשת במעמד הזה כאילו זו הפעם הראשונה. כבוד המנכ"לית הנכנסת דלית שטראובר ברוכה הבאה. סגן השרה מאיר יצחק הלוי ברוך הבא.

מנכל משרד החינוך יגאל סלובניק | צילום: פלאש 90

פלאש 90

לפני שבוע בדיוק עמדתי כאן והבטחתי לכם שאני אביא יציבות למערכת החינוך. זו הייתה המשימה שלי והנה אנחנו מקבלים היום כוח עזר משמעותי למשרד החינוך- גם המנכ"לית החדשה וגם סגן השרה שאני בטוחה שיחד איתם ואתכם שותפים לדרך נצליח להוביל סוף סוף את מערכת החינוך למקום שאליו אנו מייחלים", נאמה ביטון.

השרה הוסיפה: "שמעתי אותך דלית, שמעתי את כל מה שהשותפים שוקדים עליו בחודשים האחרונים: מעונות היום, בגרויות, חינוך מיוחד, אוטונומיה, המעבר לחמישה ימים ועוד אתגרים נוספים שנמצאים על סדר היום שלנו. כל אלו לצד המאמץ האדיר שעושים כל השותפים במאמץ היום יומי והאתגרים שלא תמיד תלויים במשרד החינוך.

סגן השרה מאיר יצחק הלוי | צילום: פלאש 90

פלאש 90

המשרד עבר שבוע מטלטל ואני רוצה לומר לכל אחד ואחת מכם ברמה האישית- מגיעה לכם מלוא ההערכה וההוקרה מצד כל המדינה על המאמץ שאתם עושים גם בהתמודדות עם נגיף הקורונה, מאמץ החיסונים, ההתמודדויות בכל בתי הספר, האלימות שמכה ואנו שפוגשים בכל פינה. משרד החינוך ומערכת החינוך הם המיקרו קוסמוס של החברה ואנחנו פוגשים את זה גם כאן".

עוד הוסיפה שרת החינוך: "אני רוצה לומר לכם בשם כל מדינת ישראל תודה רבה על כל מה שאתם עושים עבור התלמידים שלנו. אני בטוחה שבנחישות שלנו והעקביות שלנו אנחנו נמשיך בעשייה החינוכית. כל מי שכאן יודע לנצח רק בזירה אחת- בזירה החינוכית.

דלית וסגן השרה- נעשה את זה יחד. אני רוצה לאחל בהצלחה לכולם, ואני רוצה לאחל למשרד הזה בעיקר שקט, יציבות והצלחה גדולה לכולנו".



0 תגובות