במעמד רבנים ואישי ציבור: בראש העין ציינו שלוש שנים להסתלקותו של המרא דאתרא

    אבי יעקב No Comments on במעמד רבנים ואישי ציבור: בראש העין ציינו שלוש שנים להסתלקותו של המרא דאתרא
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאת שלוש שנים להסתלקותו של הגאון רבי עזריה בסיס זצ"ל, שהיה במשך כחמש שנים רבה של ראש העין, וחבר מועצת הרבנות הראשית, נערכה הילולא מרכזית לזכרו במעמד גדולי הרבנים ואישי ציבור, ובהשתתפות מאות מתלמידיו. בתחילת ההילולא נערך בבית הרב זצ"ל מעמד סיום כתיבת אותיות בספר תורה שנכתב ע"י הרב בעצמו עד ימיו האחרונים, ולאחר מכן יצאה התהלוכה ברוב פאר והדר והמון חוגג לעבר בית מדרשו.

    בסיום התהלוכה נערכה ההילולא המרכזית בראשות בנו ממשיך דרכו הגאון רבי יחיאל בסיס בהשתתפות מאות מתושבי העיר ובמעמד גדולי וזקני רבני תימן, ובניהם הגר"ש מחפוד, הגר"פ קורח, הגר"י טיירי, הגר"ר ערוסי הגר"ח יהושע הלוי ועוד. מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט"א שנבצר ממנו להגיע לכנס, שלח את ברכתו למעמד עם בנו הגר"י כהן ר"י נזר התלמוד וביקש לחזק את ידיו של תלמידו הגר"י בסיס שיזכה להמשיך את דרך אביו בהנהגת העיר. ולרגל ההילולא יצא לאור חלק ה' משו"ת בית העזרי מבעל ההילולא זצ"ל.

    באירוע השתתפו כאמור אישי ציבור חשובים, ובהם ראש העיר שלום בן משה וחברי מועצת העיר וראש המועצה הדתית ר' שמעון חזות.
    בדבריהם עמדו הרבנים על גדלותו של הרב בתורה ובמידות ובהנהגה וקראו לשמר את מורשתו, ובנו של בעל ההילולא הגר"י בסיס, הודה בדבריו לראש העיר ולחברי מועצת העיר על שדחו את ישיבת התקציב שנקבעה זה מכבר ליום ההילולא ונדחתה מפני כבוד ההילולא, כמו כן הודה לסגן רה"ע ר' מיכאל מלמד ולר' שמעון חזות על הסיוע לאירוע.



    0 תגובות