הממשלה אישרה: מעונות היום יועברו לפיקוח משרד החינוך

    צבי טסלר No Comments on הממשלה אישרה: מעונות היום יועברו לפיקוח משרד החינוך

    במשרד החינוך מברכים: "מהלך היסטורי שיאפשר למערכת החינוך ליצור רצף חינוכי ומערכתי מגיל לידה ועד גיל 18"

    צילום: Moshe Shai/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה לפני זמן קצר את רפורמת הגיל הרך של שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון: מעונות היום המפוקחים יועברו למשרד החינוך.

    במשרד החינוך אומרים כי "מעבר הגיל הרך לאחריות משרד החינוך מהווה מהלך היסטורי גדול, חשוב ומשמעותי. הוא יאפשר למערכת החינוך ליצור רצף חינוכי ומערכתי מגיל לידה ועד גיל 18, המותאם לצרכי הילד בכל שלבי החינוך, הגדילה וההתפתחות שלו. כמו כן, הוא יאפשר למשרד החינוך לחזק את התשתיות של מיומנויות וידע כבר בגיל הרך, ולצמצם פערים חברתיים בשלבים המוקדמים ביותר, עוד טרם כניסת הפעוט לגן הילדים ולבית הספר. המעבר אף מהווה המשך לחוק הפיקוח על מעונות היום וחוק המצלמות שקידמה ד"ר שאשא ביטון בתפקידה כיו"ר הועדה לזכויות הילד של הכנסת".

    שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "הבטחנו וקיימנו. במהלך היסטורי מעונות היום עוברים למשרד החינוך. אחרי שנים של ציפייה זה סוף סוף קורה, שנים מדברים על החשיבות של המהלך והדבר הזה לא קרה עד היום כי הפוליטיקה לא אפשרה אותו, לכן עמדנו על כך שהעברת המעונות תהיה חלק משמעותי בהסכמים הקואליציונים של תקווה חדשה. אנחנו הופכים היום חזון למציאות. עכשיו מתחילים את המסע לבניית המערך החינוכי לגיל הרך מגיל לידה".



    0 תגובות