ממתק לשבת: הספר שמעניק טעם חדש לפרשת השבוע

    יונתן שורק No Comments on ממתק לשבת: הספר שמעניק טעם חדש לפרשת השבוע

    רבים מאתנו היו רוצים לומר איזה דבר תורה טוב על יד שולחן שבת, אך לא תמיד מוצאים מה לומר שיעבור לבני הבית בצורה קלה בהירה ומובנת | הרב נהוראי משה אלביליה בספר חדש, איכותי ובהיר 'ממתק לשבת' ובו רעיונות, פרפראות, ומעשיות המתאימים לכל בני הבית | טעמו וראו כי טוב

    "ממתק לשבת" ספרו של הרב נהוראי משה אלביליה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הספר אותו כתב הרב נהוראי משה אלביליה שכותב טור באתרינו על פרשת השבוע אני מבטיח לעצמי לקרוא כבר מהרגע שיצא לאור. השבת, אחרי שהשגתי את הספר הנמכר בחנות "אור החיים" בכל רחבי הארץ ראיתי חובה לעצמי לספר לכם את חוויותיי המעצימות ממנו.

    המאמרים, אותם אנחנו, כל קוראי האתר, קוראים בשקיקה מדי שבוע. לצד רעיונות הגות נוספים קובצו יחדיו לספר משובח חריף ומיוחד בו כל דף אוצר בתוכו פניני הלכה ומנהג, רעיונות הגותיים ואקטואליים עם מעשיות מרתקות עם מסר חד וקולע, בשפה ייחודית ומשובחת בטעם מתוק במיוחד.

    כחובב קריאה איכותית, כאיש שעמל כל השבוע ונדחק כל העת על ידי השגרה הדוחקת אותנו לפינה וכַּמֵּה לספר טוב שמגיש את דברי התורה ברמה גבוהה אך נגישה ונעימה זו הייתה אחת החוויות הטובות שספר סיפק לי. ובכלל, רעיון מחזק, או סיפור מעניין שלקחו בצידו, תמיד טוב לשולחן שבת תורני שמחזק את כל בני הבית.

    'ממתק לשבת', של הרב נהוראי משה אלביליה הי"ו, מדבר לכל נפש, החל מהיהודי העובד לפרנסתו ועד אברך הכולל שמכין שיעור עמוק. כל אחד מהקוראים יקבל טעם חדש בפרשה כזה שבני הבית יחכו לו גם בפרשה הבאה. טעמו וראו כי טוב ה'.

     



    0 תגובות