עו"ד אריאל שטרן: "בשם עיקרון השוויון בג"ץ דחה את הגזירה"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד אריאל שטרן: "בשם עיקרון השוויון בג"ץ דחה את הגזירה"

    עו"ד אוריאל שטרן מהעותרים לבג"ץ על גזירת המעונות, מספר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" על הכרעת הדין והאם יוכרו לימודי דיינות ורבנות במבחן הסבסוד?

    צילום: פלאש90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד אריאל שטרן מהעותרים לבג"ץ על סבסוד המעונות, התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על מהלך הדיון בבג"ץ, "נציגי המדינה אמרו לבית המשפט, שהם יכולים גם לבטל סבסוד לסטודנטים באמצע השנה, השופטים אמרו להם 'אנחנו מאוד מקווים שלא תנסו את זה' ולכן בשם עיקרון השוויון דחו לתשפ"ג, כמו שאי אפשר לעשות זאת לסטודנטים או לילדים שתחת חוק חינוך חובה, כך אי אפשר לעשות את זה לפעוטות במעונות".

    על מבחני הלימוד במקצועות תורניים להכרה בשביל הסבסוד אומר עו"ד שטרן, "בג"ץ אמר שענייני הלימודים של דיינות, רבנות וכו' לא ידון היום. אז זה לא הנושא שלנו. העתירה כת הייתה האם להחיל את המבחנים באופן מידי או לדחות. יש סיכוי שבעתירה שבעוד חודש, לימודי דיינות ורבנות יהיו כלולים במבחני הסבסוד".

    על ההפסדים של המעונות בשל הגזירה אומר עו"ד שטרן, "הבאנו נתונים כספיים ודוחות כספיים של המעונות, הוכחנו יתרון הגודל, אבל לגבי המעונות בית המשפט קבע שלמעונות אין זכות לקבל סבסוד, כנראה שהם ניסו למנוע מאיתנו להגיש תביעה אזרחית על ההפסדים".



    0 תגובות