עו"ד אמיר: "בגלל הציבור שנתניהו מייצג הוא צריך להמשיך עם המשפט"

    איתי גדסי No Comments on עו"ד אמיר: "בגלל הציבור שנתניהו מייצג הוא צריך להמשיך עם המשפט"

    עו"ד ציון אמיר בריאיון ל"מהדורת הבוקר" מתייחס לדיווחים על מו"מ סודי בין אנשי נתניהו לפרקליטות על הסדר טיעון שיסיים את המשפט, לדבריו, "אני חושב שהוא חב חוב גדול לציבור גדול מאוד שמאמין, שהגשת כתב אישום נגד נתניהו לא הייתה צריכה לקרות"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן והתייחס למבול הפרסומים מכתבי משפט כי היה מו"מ סודי בין אנשי נתניהו לפרקליטות על סיום המשפט בהסדר טיעון, לדברי אמיר, "אני יכול להבין נאשם שרוצה לסיים את עניינו מהר ככל האפשר במקום להסתובב חמש שש שנים בבתי משפט. אני נתקלתי באנשים שמודים במשהו שהם לא עשו בגלל שאין להם כוח להתגולל שנים בבתי משפט".

    עו"ד אמיר הסביר, "בקשר לנתניהו השיקולים הם אחרים לגמרי, נתניהו הולך כברת דרך ארוכה במאבק נוקב כנגד כתב האישום הזה וכנגד מי שניסח אותו, לדעתי הדרך לא מאפשרת לו לוותר עד למת פסק דין שיברר בדיוק מה היה שם".

    עו"ד אמיר הסביר כי נתניהו צריך בגלל הציבור שהוא מייצג להמשיך, "אני חושב שהוא חב חוב גדול לציבור גדול מאוד שמאמין, שהגשת כתב אישום נגד נתניהו לא הייתה צריכה לקרות. נקודה. לפני הכל הוא חוזר וטוען שידיו נקיות ולכן מי שעומד הראש מחנה גדול כזה, בעיניי הוא צריך ללכת עד הסוף".

    על הסדר הטיעון עם דרעי אמר ע"בית משפט יכול להעיר הערות כלליות במהלך הדיון, הוא לא יכול לפסוק לפני שכל ההליך מסתיים. רק אז הוא יפסוק את פסק דינו. אני יכול להבין את דרעי, הסיפור התחיל עם אישומים מאוד חמורים, בסוף מונחת הצעה בפניו על עבירות שלא היו חלק מהעבירות שבהם נפתחה החקירה שזה בעייתי בעיניי, דרעי שמנוסה במשפטים, לא רצה לכלות את כוחו וזמנו על משפט שיתחיל להתנהל".

     



    0 תגובות