המו"מ להסדר טיעון: הפרקליטות מוכנה לסגור את תיק 2000

    אליהו גרין 1 Comment on המו"מ להסדר טיעון: הפרקליטות מוכנה לסגור את תיק 2000

    על פי ההערכה הצדדים למשא ומתן קרובים להסכמה ויתכן מאוד שכבר בימים הקרובים יחתם הסדר הטיעון. השאלה המרכזית שנותרה היא פרישתו של נתניהו מהפוליטיקה ושאלת ה'קלון'

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת המשא ומתן להסדר טיעון בין הפרקליטות לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בפרקליטות הביעו הסכמה לסגור את תיק 2000, בו נאשם נתניהו שלא סירב בו במקום להצעת שוחד מצידו של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס והמשיך לדון עימו בפרטי העיסקה המוצעת. כך מפרסם העיתונאי גיא פלג בחדשות 12.

    בתיק 4000 (בזק, וואלה) מוכנה הפרקליטות לסגת מסעיף השוחד בתנאי שנתניהו יודה בסעיף הפרת האמונים. גם בתיק 1000 (תיק המתנות) מוכנה הפרקליטות לרדת להפרת אמונים בלבד ולהסיר את סעיף המרמה. אם יחתם הסדר הטיעון עליו מדובר, הוא לא יכלול מאסר בפועל.

    על פי ההערכה בחדשות 12, הצדדים למשא ומתן קרובים להסכמה ויתכן מאוד שכבר בימים הקרובים יחתם הסדר הטיעון. השאלה המרכזית שנותרה היא פרישתו של נתניהו מהפוליטיקה ושאלת ה'קלון'.

    כזכור, אתמול פורסם ב'מעריב' כי בשבועות האחרונים התקיימו מגעים בין ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו לפרקליטות המדינה על עסקת טיעון.

    על פי הפרסום, המגעים נמשכו זמן רב והתקיימו בסודיות מוחלטת. הם התפוצצו לבסוף בשל הדרישה הבלתי מתפרשת מצידו של נתניהו שהענישה לא תכלול קלון ומטבע הדברים גם לא מאסר בפועל.

    בפרקליטות מסרו בתגובה לפרסום אתמול: "לא מגיבים כמדיניות לשאלות על שיחות עם סנגורים, בין שהיו כאלה ובין שלא. אין בכך לאשר או להכחיש דבר ממה שנטען".

    בעבר הצהיר נתניהו מספר פעמים כי אין בכוונתו לגשת להסדר טיעון עם הפרקליטות והוא מתכוון לנהל את המשפט עד תומו. כמו כן הצהיר נתניהו כי לא יפרוש מהחיים הפוליטיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הלואי ויהייה לו כח להמשיך
      ברור כמעט כשמש שההר הוליד עכבר