גנץ אובחן כחיובי לקורונה: "מרגיש טוב, כי אני מחוסן"

    אבי רבינא No Comments on גנץ אובחן כחיובי לקורונה: "מרגיש טוב, כי אני מחוסן"

    שר הביטחון נמצא חיובי לקורונה ויאלץ להיעדר מההצבעה על חוק הגיוס אותו הוא מוביל ושצפוי לעלות להצבעה מחודשת בשבוע הבא. גנץ מסר כי הוא מרגיש טוב וקרא לציבור להמשיך ולהתחסן

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, גני גנץ נמצא חיובי לקורונה בבדיקת PCR. גנץ מחוסן בחיסון הרביעי ובלשכתו מסרו כי הוא "ממשיך לנהל את ענייני הביטחון באמצעות מערכות המותקנות בביתו".

    גנץ מסר: "גם אני חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב, כי אני מחוסן. בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן".

    יצויין, כי בשבוע הבא אמור חוק הגיוס, אותו מוביל גנץ – לעלות להצבעה מחודשת בכנסת לאחר שנפל השבוע בהצבעה במליאה. בשלב זה לא ברור האם ימצא ח"כ מהאופוזיציה שיהיה מוכן להתקזז בהצבעה על החוק החשוב לקואליציה או שההצבעה תידחה שוב.

    השבוע, לאחר נפילת החוק הגישה המדינה הודעה מעדכנת לבג"ץ בעניין החוק, בה הודיעה שתעלה שוב את הצעת החוק בהקדם האפשרי וכי תעדכן בנושא שוב את ביהמ״ש בעוד שלושה שבועות. זאת, לאחר בקשת המדינה לדחות פעם נוספת את ביטול החוק בפועל על מנת להסדיר מחדש את מעמד בני הישיבות. עד כה, הבג"ץ טרם נענה לבקשת הדחייה ורק הורה למדינה לעדכן אותו בדבר פעילות החקיקה.

    בשולי הדברים יצויין, כי משיחה עם עו"ד הבקיא ועוסק בנושא עולה כי למעשה ביטולו של החוק על ידי הבג"ץ נכנס לתוקף, אך בסמכותו של שר הביטחון לדחות גיוס של מיועדים לשירות גם ללא פרק ג' לחוק שירות ביטחון, המסדיר את מעמד בני הישיבות וככל הנראה כך יהיה עד להסדרה מחודשת בחוק.

    גנץ שנמצא חיובי כאמור, מצטרף לשורה של חברי כנסת נוספים ובהם ח"כ שלמה קרעי מהליכוד שנמצא חיובי אתמול בבדיקת אנטיגן. קרעי מסר אתמול כי הוא "מאחל לכל בית ישראל את הברכה מפרשת השבוע: "כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה' רופאך".

    גם ח"כ מיקי זוהר מהליכוד נמצא חיובי במהלך השבוע. "לצערי יצאתי הבוקר חיובי בבדיקת קורונה. ברוך ה׳ אני מרגיש טוב וכמובן שנכנסתי לבידוד בביתי. על אף שהבדיקה שעשיתי אתמול בבוקר יצאה שלילית, אני עדיין מבקש מכל מי שבא איתי במגע בימים האחרונים להיבדק עפ"י הוראות משרד הבריאות", מסר זוהר.



    0 תגובות