בן גביר ופעילי ימין מחו נגד הכנסת משפחות מחבלים לתיכון בירושלים

    איתי גדסי No Comments on בן גביר ופעילי ימין מחו נגד הכנסת משפחות מחבלים לתיכון בירושלים

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע יחד עם מספר פעילי ימין בכדי להפגין נגד הנהלת התיכון המארחת משפחות של מחבלים פלסטיניים, להרצות לתלמידי התיכון. עשרות תלמידים יצאו להזדהות במאבק

    16:24
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פניית הורים של תלמידי תיכון ליד"ה בירושלים ליו"ר עוצמה יהודית הגיע ח"כ איתמר בן גביר, להפגין בשערי התיכון בהשתתפות פעיל הימין רן כרמי בוזגלו, נגד מפגשי משפחות טרור, החברים בארגון שבחזונו התנגדות לכיבוש, ומקיים פורום משותף למשפחות ערביות ויהודיות.

    במהלך ההפגנה הביעו עשרות תלמידי התיכון תמיכה במאבק שהוביל ח"כ בן גביר, נגד החלטת הנהלת התיכון לקיים מפגש עם משפחות של מחבלים. התלמידים קראו קריאות נגד ארגון משפחות המחבלים ואפילו התלמידים שלא הורשו לצאת משערי התיכון ולהפגין הביעו תמיכה במאבק.

    יצוין כי לאחר פרסום קיום ההפגנה, נשלחה הודעה להורי התלמידים מהנהלת בית הספר כי התלמידים לא יוכלו להשתתף בהפגנה. מנהל התיכון פרסם כי מדובר בהפגנה של אנשים "אלימים" ולכן לא תתאפשר יציאת התלמידים להשתתף בהפגנה.

    לדברי ח"כ בן גביר, "הנהלת בית הספר מתנהלת בצביעות ודיקטטורה. מצד אחד רוצים לחשוף את התלמידים לדעות משפחות של מחבלים ומצד שני מתנגדים לחופש הביטוי ואוסרים על התלמידים להשתתף בהפגנת נגד".

    בן גביר המתנגד להרצאות משפחות של מחבלים בבתי ספר הוסיף כי לא ייתכן שארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון, מה גם שחלקם של ההורים והתלמידים עצמם מתנגדים.

    לדבריו, "להבדיל אלף אלפי הבדלות, בתיכון ליד"ה בקשו לארח אותי בעבר, אולם המנהל התנגד בטענה שהוא לא מוכן לחשוף את התלמידים לדעות קיצוניות. דעותיי אינן קיצוניות, ואני כמובן לא משווה את עצמי למשפחות של מחבלים, אבל מדהים שאותו מנהל מאפשר הכנסת תומכי טרור לבית ספר, רוצה לסתום את הפה לח"כ ציוני, אוהב ישראל, ואוהב את מדינת ישראל שפועל למען העם הזה".



    0 תגובות