הממשלה אישרה את הארכת התו הירוק בשבוע נוסף

    איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה את הארכת התו הירוק בשבוע נוסף

    שר האוצר ליברמן הבהיר: "לא נאפשר להאריך את התו הירוק לאחר ה-6 בפברואר, אפילו לא בשנייה אחת". ביש עתיד מסרו: "הסכמנו לבקשת שר הבריאות להאריך את תקנות התו הירוק במספר ימים על מנת להסדיר את נושא מגן אבות ונתב״ג"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90     
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) את הארכת התו הירוק בשבוע נוסף עד ליום ראשון הבא, כולל במוסדות להשכלה גבוהה.

    בנוסף, אושרה הארכת הגבלת ההתקהלות במקום סגור (עד 50 איש במקום הפועל ללא תו ירוק) והארכת התו הסגול במקומות מסחר, עד ליום א׳, 06 בפברואר 2022, ה׳ באדר א׳ תשפ"ב, בחצות הלילה שבין יום א׳ ליום ב׳.

    עוד אישרה הממשלה, את הארכת התקנות במוסדות החינוך המחייבות עובדי הוראה בהצגת תו ירוק וקובעות חובת עטיית מסיכה בכיתות הלימוד, עד ליום א׳, 27 בפברואר 2022, כ"ו באדר א׳ תשפ"ב, בחצות הלילה שבין יום א׳ ליום ב׳.

    תקנות התו הירוק החלות על עובדי מוסדות בריאות ורווחה יוארכו עד ליום ג׳, 01 במארס 2022, כ"ח באדר א׳ תשפ"ב, בחצות הלילה שבין יום ג׳ ליום ד׳.

    ההחלטות ייכנסו לתוקף בכפוף לאישור ועדות החוקה והחינוך של הכנסת.

    שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן כתב לאחר האישור: "אני חוזר ואומר, לא נאפשר להאריך את התו הירוק לאחר ה-6 בפברואר, אפילו לא בשנייה אחת".

    בסיעת יש עתיד מסרו מוקדם יותר היום: "אין ספק כי נדרש שינוי נוכח המציאות המשתנה. אך נכון לעכשיו, אנו ביש עתיד נסכים לבקשת שר הבריאות להאריך את תקנות התו הירוק במספר ימים על מנת להסדיר את נושא מגן אבות ונתב״ג".



    0 תגובות