חורף חם ומזין מבית סטארקיסט

    עפר גדנקן No Comments on חורף חם ומזין מבית סטארקיסט

    חורף ואוכל תמיד הולכים יחד, הקור שבחוץ מזמין להתכנס פנימה והחשיכה שיורדת מוקדם מגבירים את החיפוש אחר מזון מחמם. אם כבר אוכלים – כדאי לעשות את זה נכון. רותי אבירי, דיאטנית קלינית ויועצת תזונה לסטארקיסט מגישה הדרכה לבניית ארוחה מחממת ומאוזנת שמכילה ערכים תזונתיים נכונים.

    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארוחת צהרים חמה בעיצומו של יום, היא דרך יעילה לחסוך נשנושים במהלך היום. ארוחה שמתוכננת נכון מכילה את כל אבות המזון ומהווה מקור כח לאנרגיה פנימית חיובית.

    הנטייה הטבעית היא "לברוח" לזירת הפחמימות מהירות ההכנה, חשוב מאד להקפיד על צריכת פחמימות בריאות מדגנים מלאים כמו פסטה מלאה או אורז מלא וכדומה, צריכה נכונה של פחמימות תחסוך את החיפוש המוכר אחרי פחמימות ריקות מערך תזונתי. יחד עם זאת – יש לשים לב לא לבסס ארוחה שלימה רק על פחמימות אלא להשלים את המנה באמצעות חלבונים שמאזנים את המערך התזונתי. החלבונים, מעבר להיותם מקור תזונתי חשוב, משביעים לאורך יותר זמן, היות ומשך העיכול שלהם ארוך.

    טונה יכולה להיות מקור מצוין לחלבון מזין וטעים. טונה מתאימה לשילוב עם פחמימות, פשטידות, סלטים וחביתות, ובנוסף – יכולה להשתלב במגוון טעמים – מלוחים וחריפים, מתוקים ואסיאתיים. טונה סטארקיסט בשימורים אינה מכילה חומר משמר ולפיכך מהווה מנת דג מושלמת לארוחה. האפקט המיוחד של טונה בשימורים הוא שהיא ניתנת לחימום לאחר הוצאתה מהקופסא וכך יכולה להוות מנה חמה בארוחה. כל היתרונות של דג, בלי הטעם והריח של הים.

    נוסף על הערך החלבוני שלה, מהווה הטונה שפע  של וויטמינים ומינרלים חשובים וחומצות שומן מסוג אומגה 3 שנמצאו במחקרים כמשפיעות על שיפור יכולות למידה בקרב ילדים ותורמות להתפתחותם התקינה.

    יתרון מיוחד לצריכת טונה סטארקיסט היא העובדה כי ישנם גם שימורי טונה דלים בנתרן!

    טונה סטארקיסט היא מוצר זמין וקל לארוחה בריאה, פשוט פותחים, מצרפים לפחמימה בריאה ומגוון ירקות ונהנים מארוחה מאוזנת, מגוונת ומזינה.



    0 תגובות