יו"ר ההסתדרות מאיים: "נצא לצעדי מחאה נרחבים"

    צבי טסלר No Comments on יו"ר ההסתדרות מאיים: "נצא לצעדי מחאה נרחבים"

    בר דוד פנה הבוקר לראש הממשלה ולשר האוצר וקרא להם "לנקוט בצעדים אקטיביים נגד הניצול החזירי של אזרחי ישראל" | "לא רק להציב תמרורי אזהרה בפני החברות שמעלות מחירים אלא להטות את האמירה הנחרצת לכדי מעשים" | "מדובר במאבק חשוב ביותר שעלינו לנהל כעת כחברה וכמדינה"

    בר דוד צילום: דוברות ההסתדרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אנו חייבים להזכיר לגופים שגורפים רווח גולמי של מאות מיליוני שקלים בשנה, כי יש מדינה בקצה והמחיר על ניצול האזרחים – פשוט לא ישתלם להם", כך כתב הבוקר (שלישי) יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר האוצר אביגדור ליברמן בסוגיית גל ההתייקרויות במשק.

    במכתב ששיגר הבוקר, יו"ר ההסתדרות תקף בחריפות את החברות שמתדלקות את עליית המחירים במשק וציין כי: "גל ההתייקרויות שחונק את אזרחי ישראל הוא לא גזרת גורל. היצרניות הגדולות רושמות אחוזי רווחיות גבוהים, והסיבה העיקרית שהן ממשיכות לעלות את המחירים נעוצה בעובדה אחת – הן פשוט יכולות".

    בר-דוד קרא לרה"מ ולשר האוצר "לנקוט בצעדים אקטיביים נגד הניצול החזירי של אזרחי המדינה, ולפעול בצורה חסרת פשרות נגד כל גוף מסחרי שמנצל את מעמדו כדי לעשוק את הציבור. יש לכם את הכוח וגם את התמיכה הרחבה מהעם, לא רק להציב תמרורי אזהרה בפני החברות הללו אלא להטות את האמירה הנחרצת בנושא לכדי מעשים", כך כתב.

    יו"ר ההסתדרות הדגיש כי: "מדובר במאבק חשוב ביותר שעלינו לנהל כעת כחברה וכמדינה", והתריע: "אפעיל את כל עוצמתה של ההסתדרות כדי לבלום את התופעה הזו ולא נהסס לצאת בצעדי מחאה נרחבים".

    בתוך כך, בר-דוד פנה הבוקר במכתב למנכ"לים של החברות הגדולות במשק, כדי לבקש מהם להירתם באופן אישי לבלימת גל עליות המחירים ולהתריע על ההשלכות שיהיו לכל צעד שיכביד על הוצאות הצרכנים. "לא ייתכן כי בשעה שאזרחי המדינה נאנקים תחת עומס כלכלי חסר תקדים, העקרון המנחה היחיד שימשיך לעמוד לנגד עיני החברות יהיה השאת רווחים. אחרי שנתיים של משבר עמוק, יש לכם אחריות להיות שותפים של הכלכלה הישראלית, ולזכור כי המחיר שישלמו החברות שינצלו את המצב – יהיה גבוה הרבה יותר".



    0 תגובות