יו"ר ההסתדרות על עליית המחירים: "ייתכן שנצא לצעדי מחאה נרחבים"

    נתי קאליש 2 Comment on יו"ר ההסתדרות על עליית המחירים: "ייתכן שנצא לצעדי מחאה נרחבים"

    בעקבות גל עליות המחירים במשק פנה הבוקר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד לראש הממשלה ולשר האוצר וקרא להם "לנקוט בצעדים אקטיביים נגד הניצול החזירי של אזרחי ישראל" | בנוסף פנה בר-דוד למנכ"לים של החברות הגדולות במשק ובקש מהם להירתם באופן אישי לבלימת עליות המחירים

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ששיגר הבוקר, יו"ר ההסתדרות תקף בחריפות את החברות שמתדלקות את עליית המחירים במשק וציין כי: "גל ההתייקרויות שחונק את אזרחי ישראל הוא לא גזרת גורל. היצרניות הגדולות רושמות אחוזי רווחיות גבוהים, והסיבה העיקרית שהן ממשיכות לעלות את המחירים נעוצה בעובדה אחת – הן פשוט יכולות" כתב בר-דוד.

    בר-דוד קרא לרה"מ ולשר האוצר: "עליכם לנקוט בצעדים אקטיביים נגד הניצול החזירי של אזרחי המדינה, ולפעול בצורה חסרת פשרות נגד כל גוף מסחרי שמנצל את מעמדו כדי לעשוק את הציבור. יש לכם את הכוח וגם את התמיכה הרחבה מהעם, לא רק להציב תמרורי אזהרה בפני החברות הללו אלא להטות את האמירה הנחרצת בנושא לכדי מעשים", כך כתב.

    יו"ר ההסתדרות הדגיש כי: "מדובר במאבק חשוב ביותר שעלינו לנהל כעת כחברה וכמדינה, והתריע: "אפעיל את כל עוצמתה של ההסתדרות כדי לבלום את התופעה הזו ולא נהסס לצאת בצעדי מחאה נרחבים" אמר.

    בתוך כך, בר-דוד פנה הבוקר במכתב למנכ"לים של החברות הגדולות במשק, כדי לבקש מהם להירתם באופן אישי לבלימת גל עליות המחירים ולהתריע על ההשלכות שיהיו לכל צעד שיכביד על הוצאות הצרכנים. "לא ייתכן כי בשעה שאזרחי המדינה נאנקים תחת עומס כלכלי חסר תקדים, העיקרון המנחה היחיד שימשיך לעמוד לנגד עיני החברות יהיה השאת רווחים. אחרי שנתיים של משבר עמוק, יש לכם אחריות להיות שותפים של הכלכלה הישראלית, ולזכור כי המחיר שישלמו החברות שינצלו את המצב – יהיה גבוה הרבה יותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה אתם מוסיפים כל הזמן את התמונות של במת ליברמן ולפיד ?????????? לא מביטים בפני רשעים גם בתמונות …………

    2. 1

      הוא לפחות עם מסיכה…